gmn Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 har hørt at det er vanlig å være trøtt og sliten.Er det pga at man mangler vitaminer e.l. Eller er det bare et ufarlig syndrom???
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Kanskje.. ta blodprøve hos din lege. Kan få slike symptomer på så mangt, f eks jernmangel, stoffskiftet, vitaminmangel, bare å være gravid er grunn nok til at enkelte føler seg konstant trøtt. Min storesøster kunne omtrent sovne stående under sin graviditet.
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Tror det er helt normalt å være trøtt. Jeg var det sist jeg var gravid også., kunne sove hele dagen om jeg hadde fått lov.. Det er ganske så kjedelig, men trøster meg med at jeg har fått søvnen istedenfor kvalmen:)
gmn Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2009 jeg vet at jeg er gravid.Lurer bare på om grunnen er at jeg mangler noe eller om det er hormonstyrt og ikkenoe å bry seg om......
gmn Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2009 Takk:) Ja trøtthet er bedre enn kvalme. Kvalm er jeg ikke,ihvertfall ikke enda.Men er 6 uker på vei så den kan fortsatt komme. *krysser fingrene*
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 I følge legen jeg hadde da jeg var gravid med turboprinsen trengte gravide 14 timer søvn i første trimester. De færreste av oss får det, så kanskje ikke så rart dersom vi er trøtte. Er vel en måte for kroppen å si fra om at det er på tide å roe litt ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå