Moderbodin har født Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Søndag 26 juli kom lille Amanda endelig til verden. 3705gr og 51 cm lang. Vi er vel hjemme og storkoser oss med den nye tilværelsen:)
meg & to små vampyrer Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Gratulerer så mye! Din heldiggris:) Hvordan var fødselen?
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Gratulerer så mye !! Kose deg videre med Amanda og nyte tiden fremover
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Gratulerer med lille Amanda:).Nydelig navn:).Jeg har ei datter som heter det:))
LivK har født Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 Gratulerer! Min lille prins fyllte ett år den dagen (Og nå skal han bli storebror!)
Moderbodin har født Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 29. juli 2009 meg og lille vampyr fødeklar, fødselen var ekstremt slitsom. Ble satt igang kl 8 den 26 pga litt vannavgang dagen før. Hadde bestemt meg for å klare meg uten smertestillende, men når jeg hadde hatt harde rier i8 timer med kun kanskje 30 sekunder pause imellom hver, begynte jeg å bli rimelig desperat en periode, men tanken på at epidural kan gjøre at alt stopper opp, gjorde at jeg beit tennene sammen og klarte meg med badekar, varmepakning på ryggen og 6 stk saltvannspapler i ryggen. Hadde ekstrem trykketrang på 6-7 cm åpning og sleit hardt med å holde igjen, men klarte det på et vis. Når jeg endelig fikk beskjed om å tykke så ble press riene borte, så jeg måtte presse ute ungen på ren viljestyrke. Og det klartejeg:) Er stolt av meg selv fordi jeg klarte meg uten bedøvelse... Også er jo premien det beste da:)
Moderbodin har født Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 29. juli 2009 Takk for alle gratulasjoner. Da får jeg bevege meg inn på Dib...Så ser jeg vel fler av dere der etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå