Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jente, 28 år her... første måneden med intens prøving på å lage småtroll! Hjelp!! Sluttet på p-piller i august i fjor og etter det har kroppen vært helt på jordet...men fra mai har alt vært regelmessig, så endelig skal vi prøve!!! Er redd for å ikke lykkes, og syns det er det mest skumle med dette...

Leser veldig mange forkortelser her inne (IKM osv...) hva betyr alt detta?! Fint om noen kunne informere meg litt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er også fersk prøver, første pp. Er en del å sette seg inn i ja, men man kommer fort inni det. Det er et tips-innlegg som skal ligge på første side (evt. andre side dersom det er lenge siden noen har dyttet den opp) på bli gravid, der står alle forkortelser osv forklart. IKM betyr f.eks. ikke kommende mens, altså den dagen du håper at mensen ikke skal komme.

Så bra at du vet at kroppen din fungerer som den skal! Vi kuttet nettopp ut pillen, og jeg er svært spent på hva som vil skje framover!

Skrevet

Ja, jeg har jo hørt om noen som blir gravide første måneden etter de sluttet på pillen, mens andre tar flere år...dumt det ikke er noen fasit! Har 2 vennepar som har vært gjennom prøverør, og ett annet et får hormonbehandlinger....uff, vil ikke igjennom noe slikt....virker som er fryktelig påkjenning!!

Ja, fremtiden er veldig spennende!! Skrekk blandet fryd kan man kanskje si?! Håper det ordner seg for oss begge nå med en gang!!!

Skrevet

hei.. jeg er også ny her, og har akkuratt sluttet på pillen..

er litt mange tanker som går rundt i hodet.. går det fort-tar det lang tid osv.

er 26 år - er veldig klar for å øke familieantallet :)

Skrevet

denne siden er så bra, fordi man kan snakke om dette uten spre det til hele vennekretsen før det "er i boks"... Lykke til, vi får holde kontakten;)Spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...