Snupi27 Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 noen som har prøvd den? jeg måtte bare prøve en i stad =P på bruksanvisningen står det at om ingen strek kommer opp så er den negativ, om en svak kommer opp er den negativ og om en sterk strek kommer opp er den prositiv.. min ble svak så derfor ikke positiv, men når det kom opp en svak strek, betyr det at det kanskje ikke er lenge til?
Sololight Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Merkelig test. Hva er sterkt og hva er svakt?? En strek er en strek mener nå jeg da:-) Synes det er tullete å bli nødt til å tolke, det burde vært enten eller. Jeg brukte quickrespons (mener testen het det, vet ikke om det er samme som du har prøvd) på forrige graviditet for 4 år siden. Bet meg da merke i at det sto at om streken kom etter mer enn 5 minutter var testen negativ. Det gikk 10 minutter før streken kom og den var i tillegg svak. Måtte dermed kjøpe Clearblue, og der kom det opp klart og tydelig at jeg var gravid:-)
Sololight Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Huff, nå ser jeg at det er snakk om el-test ... jeg misforsto :-/
Snupi27 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2009 hehe.. det er greit =) jeg brukte quick respond graviditets testen sist jeg var gravid og den var oxo svak som din så jeg prøvde litt seinere og den var sterkere. men nå med denne el testen syns jeg det var verre.. jeg syns det enten kunne være strek eller ikke.. blir jo skuffa når det er strek der men ikke sterk nok...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå