olebrum30_05&09&13 Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Alt så bare bra ut.. er 32 + 5 idag.. hode var godt nedi bekkenet, noe som forklarer de ilningene og støtene jeg har hatt nedi bekkenet den siste tiden.. men hode var ikke festet.. men det var nok ikke langt unna. har siden forrige kontroll gått fra 9.5 til 10.7 i jernet.. så nå har jeg heldigvis ikke jernmangel lengre.. men skal opp til 11 nå er det bare søvnmangel jeg sliter med.. men går vel over det også.. : ellers mente hun bare med å se på magen før sf-målene ble tatt at det var som regel den personlige terminen som stemte best.. (altså jeg har ca 5 uker igjen istedenfor 7).. og jeg føler den øverste grønne linja også.. så fikk bare se når han bestemmer seg for å komme hun mente at når jeg kom til neste kontroll ( uke 36 + 5 ) at det var en av mine siste kontroller.. hehe.. har hatt mye maserier og ungen vokser som den skal.. men anbefalte meg å tenke at ungen kommer 2 uker over termin.. ellers ville jeg nok bli veeeldig utålmodig mot slutten.. så nå slapper jeg bare av og venter har alt i orden her hjemme av utstyr iallefall.. utenom madrass å noe småting.. men det kommer snart så får vi se når gutten min bestemmer seg for å komme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå