Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste mnd hadd en regelmessig mens på 4-6 dager og en syklus på 32-34 dager. Men den siste mensen min varte fra 18 juni til 1 juli! Altså 14 dager med kun spotting! Det har jeg aldri vært borti før.. Min siste syklus var på 32 dager med en blødning på 4..

Denne syklusen er nå opp i 42 dager fegnet fra første dag med blødning..Regnet fra den dagen med mest blødning, er det 36 dager..

Tror jeg hadde 8. juli, og hadde sex 6 juli.. Jeg har ingen antydning til noen blødning, ingen smerter, ingenting som tyder på at mensen kommer, selv mange dager på overtid..

Jeg har foreløbig ikke testet, for har kun billigtester fra nettet..

Jeg vet dere ikke kan svare på om jeg er gravid, men har vært greit å få høre evt erfaringer med lignende og synspunkter :)

På forhånd tusen takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde el 8. juli, og hadde sex 6 juli skulle det stå :P

Skrevet

'hei på du! Hadde 3 måneder med relativt regelmessig syklus på 36-39 dager, og "normal mens" på, som du, 4-6 dager. I mai fikk eg mensen 24'de...spotta i 7 dager... Neste mens! 47 dager seinere! Samme greia..spotting..i 12 dager! Men, på dag 47, så testa eg faktisk positivt også!! Va nok bare en kjemisk det da men...alt kan visst skje!!

Skjønne ingenting eg heller... Begynte å blø litt i går morges...bare et par dråper, så stoppa det..va liksom bare akkurat da mens eg satt der på do. I dag skjedde det samme....Ingenting blod nå lenger. Teste villt etter el nå, hehe.

Så...den kroppen vår er og blir et mysterium tror eg......

Lykke te med syklus og testing o.s.v. :)

Skrevet

Tusen takk for det drømme stress-less :) Og tusen takk for svar.

Men jeg er ikke helt sikker på hva du mente med kjemisk..? Er det at testen viser positiv, men du ikke er gravid?

*blub blub* ;P

Skrevet

En kjemisk graviditet e et befrukta egg som bare kile slimhinnene litt, sånn at en får litt hcg stigning, men forsvinne fort, siden egget ikkje festa seg..

Skrevet

Ahhh.. Da lerte jeg noe i dag og :)

Noen andre med synspunkt? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...