Gå til innhold

dette med at nr 3 er en liten luring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menes da at fødselen kan begynne og avta alt ettersom?

Går her å lurer på om noe er på gang, er lenge igjen til termin men det har ikke kroppen min brydd seg om før..

Er uvel og sliten og mega trøtt på dagtid og kan sove og sove men på natta er jeg LYS våken og har mye kynnere som kommer ganske fast men mangler liksom det ekstra taken, mye nedpress og..

Er små kvalm, og kjenner panikken kommer om alt er klar til den lille.

Har hørt at det skal være mer kynnere med nr 3, er det dette de snakker om da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg sitter hun med rumpa ned, er i 36.uke og det er ennå tid til å snu seg men de andre to har hatt hodet ned på denne tiden og godt festet. SÅ ja, det er en liten luring :)

Skrevet

Bare et lite innspill i sakens anledning fra en som aldri har født før.. Min svigerinne fødte nr 3 for 1 måned siden. Hun hadde også hørt dette om at nr 3 skulle være en luring og frykta litt for fødselen. For henne ble fødselen den enkleste av alle tre :-)

Skrevet

Jeg hørte også dette i forkant av min tredje fødsel. Men synes ikke hun var noe mer eller mindre forutsigbar enn de to første. Hun var lur nok til å komme bare 2 dager etter termin, mens de to første venta i 16 og 18 dager... Synes alle tre fødslene har vært forskjellige men den tredje var nok den raskeste... Man skjønner liksom når det er alvor synes jeg... Det er moro med alt det man hører, men til syvende og sist så er det kroppen din og den lille i magen som vet når dere er klar!! ...Tror jeg...

Skrevet

Man mener vel ofte det at med nr. 3 kan man tro at man er i fødsel, for så at ting stopper opp. Min nr. 3 er iallefall en luring. Har til og med lurt bestemoren sin til å starte på en 2,5 timers biltur for å passe storesøsken, for så å ombestemme seg :) Jeg synes at det er mer kynnere og falske rier med denne enn med de to andre.

Skrevet

det var vel dette jeg også tenkte på.. dette med falske rier som bygger opp og stopper.. Er så lei nå og vill blir FERDIG...

Skrevet

jeg tror nr 3 er en liten luring... var på sykehuset senest i går med rier, er i uke 35. hadde 2cm åpning og ble sendt hjem igjen med beskjed om å ta kontakt hvis riene øker i styrke da. men de sa det på sykehuset og at jeg like gjerne kunne gå til termin som at det skjedde noe snart. jeg håper jo at det lille nurket blir inni der litt til da..

med de 2 andre så har slimproppen gått 3 dager før fødsel, og jeg har fått melk 3 dager før. jeg har også gått med 2-3cm åpning en ukes tid med begge to. men dette har jo skjedd i uke 39 da.. ikke i uke 35.

nå gikk slimproppen på lørdag, og natt til i går våknet jeg klissvåt av melk.. så da får vi vente og se da..

Skrevet

husker ikke om jeg hadde mere kynnere enn med de forrige, men hos meg var fødselen annerledes i form av at riene aldri tok seg skikkelig opp..lå en hel natt uten at de satt skikkelig i gang- men jeg lå i sofaen hele natten da. Har en viss følelse av at om jeg hadde reist meg opp å gått litt ville det satt i gang ;) for når jeg gjorde det på morrakvosten var det bare å komme seg i bilen å kjøre av sted. Riene stoppet opp med en gang jeg satt meg ned , men når vi kom frem og jeg begynte å gå igjen var det bare å stikke opp å føde. Hun var ute 15 min senere. Selve fødselen var ikke verre enn den forrige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...