Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Mortil1snart2?

Jeg gikk også på p-piller, men jeg sluttet siden oktober/2008. Min mentrasjon har forsatt ikke kommet på plass, jeg har alltid hatt den på 28 dager ikke mer eller mindre. Men nå har den vært fra 27-30 dager.

Hvor lang tid brukte du på nr1?

Håper at det treffer for deg på første gangen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som har startet å kjenne noe symptomer eller??

Jeg har sliti litt med halsbrann og trøtthet

Tisser mye..

forrige mnd hadde jeg menssmerter hele tiden fra el til tr,men har ikke det nå..

Litt melkeaktiv utflod!!!

Skrevet

Nei, jeg har symptomer, bare halsbrann fordi jeg spiste en fett pizza =)

Jeg føler at jeg blir gravid denne gangen.

Skrevet

høres jo lovende ut :)

Selv så vet jeg ikke. Symptomene mine har vært så vage..

Har hatt litt stikking i nedre del av magen. En gang gjorde det så vondt at jeg sa "au" høyt:) Ellers så var jeg ganske kvalm i går,men det er nok bare tilfeldighet. Hatt litt stikking nederst i ryggen, spenn i tenne (holdt på å bli gal i går og i for i gårs.Utrolig irriterende!),kviser,rare drømmer (det hadde jeg sist jeg ble gravid), ømme pupper i ca 5 dager (noe jeg aldri bruker å ha), litt øm i underlivet,ingen matlyst..

Det har jo vært en del,men har en knapp på at jeg vil dette så veldig at jeg tror ikke det kommer til å skje denne mnd. Tror jeg tenker for mye på det :) Dessuten har en del av disse symptomene vært så vage. Er liksom ikke sikker på hvor sterkt jeg burde føle de.. Har heller ikke hatt økt utflod,det hadde jeg til mye av sist!

Skrevet

Høres ut som om du har en del symptomer. Spennende. Krysser fingre.

Jeg har IKM ca. 11. august. Er på 1. pp. Er veldig spent siden jeg blir 42 år og jeg ikke vet hvor lang tid det vil ta før jeg er gravid. Men, jeg har fått veldig ømme brystvorter, sulten, må tisse ofte og hadde i går murringer nederst i magen (men er nå bare en "støl" følelse). Det kan selvfølgelig være "falsk alarm"....? Hmmm.

Lenge siden jeg har vært gravid, så dette blir nesten litt nytt for meg igjen.

Skrevet

sweet42: Jeg har også IKM den 11 august og vi er inne i vår første pp:) Blir spennende å følge med alle her inne :) Krysser fingerne for deg og alle andre som venter i spenning!

Skrevet

Lykke til alle sammen og håper at alle flytter til terminklubben snart.

Skrevet

Hei igjen!

Jerg har i grunnen ikke hatt noe særlig mens etter lillemann ble til, så er litt spent! jeg ble gravid på 3 pp sist, så håper det går like fort nå! :)men da hadde jeg slutta på p-pillene 1 år i forveien da... nå har jeg jo nettopp slutta. Legen sier det ikke har noe med saken å gjøre, men jeg vet ikke helt! Har gått på minipiller etter fødselen, vet ikke om det er forskjell på de og p-pillene!

Har du barn fra før eller?

Skrevet

ingen spotting i dag heller:)

vondt i magen og stikkninger i korsryggen...

Skrevet

Aischa2010!

Hos meg er det ingen symptomer, bare ting som har skjedd før.

Krysser fingre og tær for at det sitter en spire hos deg =)

Hilsen

Skrevet

Jeg har ikm 11. Er veldig spent nå... Har symptomer som: halsbrann, stikking i livmor, humørsvingninger og litt uvel... Spennende om jeg lurer meg selv!!!!!!!

Lykke til alle sammen:-)

Skrevet

Ingen spor av TR enda,og det skal sies at jeg pleier å spotte en uke føre...

Men kanskje det er DQ som gjør st jeg ikke spotter...

Har fremdeles ømme pupper,tisser mye og er trøtt

Men det kan å være symptomer på TR...så vi får nå se:)

Håper sååå ille det er en spire der inne etter 36PP...

Skrevet

Jeg pleier å ha ømme pupper en uke før IKM, men denne gangen har jeg ikke ømme pupper, men mye hvit utflod og halsbrann.

Lykke til alle sammen =)

Skrevet

Trengte ikke teste jeg:(

Utflod i dag/spotting

Skrevet

Testet i morges. Negativ :(

Men håpet er selvfølgelig ikke ute før TR dukker opp.

Skrevet

jeg hadde ikm i går 8 august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...