3smaa Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Jeg vet at det er lenge til, men det er fint å kunne vite hvem som har det på samme tid som meg, slik at vi kan skrive hva slags symptomber vi eventuelt kan få, dersom vi blir gravide. Ønsker dere alle lykke til =)
Majablomst Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Jepp, IKM ca 14 august er veldig spent altså dagene går saaakte nå. Jeg går på Pergo time, andre runden men jeg ha rklokketro på at denne gangen klarer vi det. Lykke til
♥Axinija♥ Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 IKM 9.august jeg da.... Spent på om det klaffet denne PP, har mine tvil...men håper jo selvfølgelig!!!
Majablomst Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Ja er jo ikke annet å gjøre enn å vente... Disse vente dagene er fryktelig lange. Jeg føler det er litt vanskelig med symptomene, siden pergoen gir mange graviditets lignende bivirkninger. Har du prøvd lenge ?
3smaa Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2009 spennende, håper at det klaffer for dere. Det er 2pp. Jeg har aldri brukt pergo eller noe. Har ett barn fra før som fyller 5 i obktober. Han ble fanget på første gang. Jeg er veldig redd for at noe feiler meg siden jeg ikke har blitt gravid på første forsøk.` Har du barn? hvor lenge har dere vært prøvere?
Ella-83 Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Jepp.. 11-12 august. Tviler på at det klaffer pga. lite "prøving", men men.. har hverfall IKM da. Dette blir pp 1.
3smaa Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2009 Håper at det klaffer for dere alle sammen denne gangen. Jeg har IKM 11-12 jeg =) Vi kan teste samme dag da..
Små Einsteins Skrevet 29. juli 2009 #9 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har ikm den 8aug og venter spent, har ikke noe følelse av at det har klaffet.Har prøvd østrogentab og progresteronkrem som jeg fikk i tips denne pp.Vi har prøvd i 1 år men litt fra og til, har prøvd det meste at tips og ingenting har funket hittill.Morsomt å sammenligne symtomer med andre som har ikm rundt den samme tiden.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 29. juli 2009 #10 Skrevet 29. juli 2009 Hei! Jeg har ikm 10.august, tror jeg! :-) Er kjempespent. Hadde EL på mandag, testet som bare det og vet at vi har truffet! Om jeg har blitt gravid, er jo et annet spørsmål, og gjenstår jo bare å se... Men vet iallefall at jeg har hatt EL, da! Lykke til!
mirakel-ønskes Skrevet 29. juli 2009 #11 Skrevet 29. juli 2009 Vi har provd i 3 år....Fikk råd om å prøve DQ m/Damiana pluss Wild Yam denne PP så det gjør jeg...Startet med DQ første dag av TR...I dag fikk jeg knall positiv EL-test,aldri vært så positiv den:) Pluss masse EL-slim... Så i morgen skal jeg gå over til Wild yam frem til IKM...Spennende å se om dette har funket:) Lykke til alle sammen,hold oss oppdatert på denne tråden da når/hvis det dukker opp symptomer og slikt:) Koselig å følge med:) Klem
J -76 Skrevet 29. juli 2009 #12 Skrevet 29. juli 2009 Hei jenter jeg har IKM mandag 10 august, er i 7 pp etter MA, 10 mnd siden oppstart av prøvingen. Jeg holder håpet noe nede, da spiren lar vente på seg, men kanskje heldig denne pp? Lykke til alle sammen!
3smaa Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har en positiv EL-test i 2 dager nå er det rart? testet idag og det var en veldig klar strek.
ønsker sårt en spire Skrevet 30. juli 2009 #14 Skrevet 30. juli 2009 jupp , jeg har ikm mellom 10-12 aug. . . Og håper på positiv test. . .
3smaa Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #17 Skrevet 30. juli 2009 Koselig å se at flere har IKM samme tid. Lykke til alle sammen!
Små Einsteins Skrevet 30. juli 2009 #18 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har også prøvd damiana og wild yam 3 ganger men har ikke hjulpet, håper det klaffer denne mnd.Noen som kjenner noen symtomer eller er det for tidlig?
3smaa Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #19 Skrevet 30. juli 2009 Det er for tidlig til å kjenne symtomer. EL-test har slått positiv idag også, jeg vet ikke om det er vanlig at den slår positiv i 2 dager.
Moni:)m/spire:) Skrevet 30. juli 2009 #20 Skrevet 30. juli 2009 Hei:) Tror det er vanlig at EL-test slår ut positivt 2 dager. Jeg testet positivt mandag og tirsdag, har ikke testet etter det. Vi har prøvet som bare det denne pp:) Blir spennende 2 uker fremover. Vi har værtfall gjort det vi kan for at det skal klaffe denne gang. Har vært prøvere siden januar, 4pp etter sa i mars.
*Lille Vesle 2010* Skrevet 30. juli 2009 #21 Skrevet 30. juli 2009 Jeg tror en eggløsningstest slår ut 2 dager, kanskje også flere dager. men når den først slår ut trenger du egentlig ikke teste igjen står det på CB sine anvisninger. da er uansett tiden inne for å prøve:) Vi har ved to anledninger prøvd dagen etter positiv el test, ene gangen ble jeg gravid. Egget er jo der bare 24 timer, så smartest å prøve i forkant og på EL dag Dersom du bruker billigtestene var internett, vet jeg ikke om de viser gradvis mørkere farge før EL dag, men Clear Blue sin test viser kun eggløsning på eggløsningsdagen.
3smaa Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #22 Skrevet 31. juli 2009 Hei alle sammen! Hvordan føles det å vente? Jeg har hatt vondt i under i magen igår kveld og idag, det er sikker eggløsning smerter. Disse smertene får jeg hver gang jeg har eggløsning. Håper at vi traff den denne gangen. Lykke til jenter
MaRiAnNe_85 Skrevet 31. juli 2009 #23 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har også vært øm i underlivet.Bruker ikke kjenne el smerter,men kanskje jeg gjorde det denne gangen? I såfall så tror jeg ikke vi har truffet på denne mnd.. Har ikke hatt sex de siste to dagene:/ Og har vært skikkelig øm i underlivet (eller rett over skambenet nesten) i går og i dag + at jeg har hatt litt ømme pupper. Bruker aldri å ha det,men kan også være at jeg tenker mye på det at vi prøver.. Men da får vi bare prøve bedre neste mnd om det ikke gikk denne gangen
Mortil1snart2<3 Skrevet 31. juli 2009 #24 Skrevet 31. juli 2009 Hei jenter! Tror jeg har ikm ca 14. aug... men er ikke helt sikker, vi er i 1 pp:) er veldig øm i underlivet, men tror kanskje det er kroppen som prøver å komme i orden etter p-pilleslutt.. Vi har jobba bra da, så det blir jo spennnende! og jeg er jo litt testoman, så vi får se hvor lenge jeg greier å holde meg! Med førstemann fikk jeg ikke positiv test før noen dager etter ikm så det er vel ikke mye vits! men det er jo sååååå lenge til!
3smaa Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #25 Skrevet 31. juli 2009 Du kan bli gravid selvom du ikke hadde samleie samme dag som eggløsning fordi sperm kan overleve opptil en uke har jeg hørt. Håper at du blir gravid denne pp og alle andre også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå