Gå til innhold

Sukk - det kan da ikke bare stoppe opp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deeet er dårlig gjort det!

Hatt sinnsykt vondt i korsryggen siden i går. I mårrest hadde jeg tak så vonde at jeg nesten ikke fikk puste. Karret meg til jordmor på avtalt kontroll og "jaada, nå er du i fødsel". Dro hjem, sov et par timer, og så ble det stille gitt! Nå er det bare noen småvånde tak og menssmerter - men ikke noe særlig mer enn jeg har hatt et par uker allerede.

Egentlig er jeg dritredd for fødselen, men jeg begynte faktisk å bli litt mer forberedt da det sto på som verst i mårrest.

Sukk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

småvonde ja... :D

Skrevet

du får rope på gubben og ha dere ei hyrde stund :-) Jeg ville i hvertfall fremprovosert rier/kynnere. Gjør det som du pleier å gjøre for å få kynnere som sex, gå i trapper o.l.

Skrevet

Stakkar, jeg føler sånn med deg, men må dessverre si at det er ganske vanlig. Da jeg fødte nr 1 holdt jeg på sånn i flere døgn, det er det som er maserier... Det er ikke stort man kan gjøre, men det kan lønne seg å holde seg i aktivitet, eller legge seg i badekar - dersom du har mulighet til det. Ellers vil jeg anbefale å sove så mye du kan, jeg sov ikke på 3 døgn og da blir fødselen tøff.... Lykke til, håper det skjer i natt!

Skrevet

Hm, jeg trodde liksom at de takene jeg har hatt før har vært masrier jeg, men de var jo ingenting mot de i mårrest! Æsj, håper jeg slipper å gå sånn i flere dager ja, da blir jeg sprø!

Egentlig er jeg kjempetrøtt, men tenker jeg må jo holde meg i gang så det ikke stopper opp av den grunn? Kanskje litt feil tenkt det da... :)

Skrevet

Kan ikke akkurat si det frister overmåtelig med sex nå, men kanskje jeg blir nødt - DET er sikkert et bra sjekketriks å bruke på samboern, ehh... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...