Gå til innhold

alle dere som kan spå :) please se litt her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde el slim igår. . lenge siden sist jeg hadde det. juhu.. Igår var på dag 17 av syklusen.

Vi er inne i mellom 9 og 11 pp ett sted. mistet kontrollen helt :P

Men ble jeg gravid denne gangen?? eller må vi prøve ennå lengre?

meg 250486

han160586

Håper noen kan se noe :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

Pendelen sier ja på at det har klaffet denne prøveperioden;) Husk å ta det med en klype salt!:) Får opp jente på deg!

Skrevet

ååh jeg håper den har rett :):) det er en annen som også har spådd at jeg blir gravid nå i juli/august :D:D:D håper håper :D

Tusen takk for at du såg på meg :)

Klem

Skrevet

jeg får opp at du er gravid med en gutt. =)

Skrevet

ååh :):):) tusen takk for at du ville se på meg :D:D:D

Jeg gleder meg til å se hva som skjer om sånn ca 12-14 dager :):):) om det blir mensen eller positiv test :)

Skrevet

lille knøtt hva bruker du får å se på folk?? :):) kort? eller??

Og har du spådd mye rett?? :):):):)

klem

Skrevet

jeg bruker intuisjon, men holder en pendel i hånden for å styrke evnene mine... er jeg i tvil spår jeg pendelen om svar også.

jeg har fått noen tilbakemld på å ha spådd rett... men har desverre fått svært få tilbakemld her, derfor spår jeg også svært sjeldent her inne nå....

er ikke noe moro når man ikke får tilbakemld om det man har spådd stemmer eller ikke...

Skrevet

oki :):) spennende :): ) Jeg skal gi deg en tilbakemelding om jeg er gravid eller ikke :) Føler meg veldig avslappet og rolig denne pp'en i forhold til noen andre. .Føler liksom at det har klaffet :):) *krysset fingrene* og nå er det 4 stk som har spådd at det skjer nå rundt denne tiden. en spådde veldig snart, en i juli/august, og dere to her at det gikk denne pp'en :):)

Skrevet

fikk nettopp en skikkelig rar følelse i magen. . Helt nederst. . Noen som ser om det er noe på gang?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...