2 blå :-) Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Hva gjør jeg nå? Har hatt regelmessige kynnere en stund nå... Tror vertfall d er kynnere.. Men det gjør så sinnsykt vondt, blir kvalm og uvel. Har opphold på ca 4-6 min.. Noen ganger mer og andre ganger mindre.. Er 36+1... Skal jeg ringe JM elle bør jeg vente? Det kjennes ud som maserienejeg hadde kvelden før jeg fødte sist.. Tror jeg - men det er 5 år siden husker ikke så godt... Kan nevne at jeg har hatt masse kynnere fra uke 15..
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Du må jo bare se ann.... Jordmor får jo ikke gjort stort da, du kan ta en paracet så smertene letter litt evt men det trenger ikke være at du er i fødsel overhodet. Det er helt vanlig med mye mer tiltagende kynnere når du ikke er førstegangsfødende. Kommer det slim med blod i kan du jo ringe føden.. men mer enn det er det jo ikke å gjøre da. Føder du så føder du liksom...
meg & to små vampyrer Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Når de er regelmessige og vonde og ikke gir seg ville jeg ringt føden. Vi dro på sykehuset da i hadde 5 minutter mellom sist jeg fødte, så kan være du burde tatt en sjekk.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Ta en lang varm dusj, eventuelt et bad om du har mulighet for å se om det kan stoppe de. Om det ikke stopper det hadde jeg ringt føden ganske kjapt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå