Snupi27 Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 jeg sluttet med cerazette for 8 dager siden.. sist gang jeg sluttet på yasmine (som jeg brukte før første graviditet) tok det 6 mnd før jeg fikk igjen mens., nå har jeg kjøpt el test for første gang som dere skriver så mye om =P men på pakka står det at man må være kjent med sin egen syklus og at man skal telle så og så mange dager fra og til mens osv. men hva gjør jeg når jeg ikke har mens da? må jeg vente til den kommer igjen da eller? jeg som trodde jeg kunne bare teste nå.. =( jeg får vel el før mensen kommer første gang og.. sikkert et veldig dumt spm men sånn er det.. =p
superspent75gravid Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Hei, skjønner problemet ditt:)) Bestill deg billige el-tester på nettet du, så kan du begynne å teste med en gang utenat du blir ruinert;)) Ta en hver dag ca kl 16 på eftaen. Det ble jeg anbefalt:)) Massevis med lykke til!!
Snupi27 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2009 det var lurt. hvor på nett får jeg kjøpt det? den jeg kjøpte i dag kostet nesten 300 kroner.. så jeg fant ut at dette kunne jeg ikke kjøpe hver mnd hvertfall..! =p men da mener du at jeg ikke trenger å vente på mens før jeg begynner å teste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå