Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18350721&sid=xz7gfco_zgn103658&pos=null&tot=null
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Synes det er så rart at mange får vogn i gave i tillegg til å kjøpe en selv. Spør man ikke før man kjøper en så dyr vogn i gave? Jeg får følelsen av svindel jeg når jeg ser slike annonser
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Man får ikke bare en annen vogn i gave, sånn uten videre nei. Det lyser laaang vei at selger angrer kjøpet og har funnet en bedre vogn når de har fått pakket opp og prøvekjørt simoen. Hvorfor ikke bare skrive det, eller la vær å skrive årsak i det hele tatt ?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 jeg synes denne "vi har fått en vogn i tillegg" høres merkverdig ut. Hvem kjøper en gave til 7000 kr uten å spørre først! Får man ikke bytte inn den ene vognen istedet for å selge den på finn for en mye lavere pris!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Jeg ville også vært veldig obs på slike annonser, spesielt siden vi ble frastjålet vår Simovogn!!! Så nå skvetter jeg til hver gang jeg ser en simoannonse eller vogn når jeg er ute og triller.. Kommer aldri til å kjøpe fra slike annonser, for synes det er veldig merkelig at de "får" slike vogner ja, er jo svindyre!! Og det var også grunnen til at vogna vår ble stjålet...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Seriøst? Det har jeg aldri tenkt over :S Hvordan går det an å stjele en så stor vogn? Jeg selger min Simo vogn, men den er kjøpt og betalt med egne penger
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Det går an å stjele en så stor vogn ja. Det går til og med an å stjele en så stor vogn med en unge !!! Men hvorfor har du to vonger? Og hvorfor kjøper du vogn hvis du får vogn eller hvorfor får du vogn og så kjøper deg en selv?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Jeg har ikke skrevet denne "annonsen" Jeg bare svarer på innlegget, og nevner òg det at jeg har en vogn til salgs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå