Tarzan06 Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Det er mulig dette er et litt vel intimt spørsmål, men jeg prøver meg likevel :-) Såvidt jeg har skjønt øker orgasme sjansen for å bli gravid. Er det noe man bruker den rolige halvtimen etter inseminasjon til...?! Eller blir sæden ført såpass langt inn at det ikke spiller noen rolle? Jeg bare spør ;-)
snuffe Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Det er vel ikke akkurat ekstremt godt dokumentert, men de har vel en tendens til å oppmuntre til det på de jordmordrevne klinikkene, ja. Aldri hørt noe om det på legeklinikk. =)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Ja, de sier det. en orgasme kan gi el og det viktigste her, den fører til at blodet strømmer til livmoren, og gjør den klar til å "ta i mot" det befruktede egget.
Tarzan06 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2009 Takk for svar! Da var jeg ikke helt på jordet likevel. Da er det vel bare å pakke litt ekstrautstyr og passe på å ha nye batterier, he-he ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå