Gå til innhold

Ungemödre treff i fredrikstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det ikke var så mange sist vi satt opp ett treff pröver vi igjen nå som vi vet det er flere:D

Den 4august kl 13:00 i domkirke parken.

Håper det passer bedre for alle:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med, om Adrian er i form.

Skal vi si værforbeholdt eller?

Skrevet

Høres bra ut. Jeg skal egentlig til ei annen venninne som også har baby, men da kan jeg jo prøve å få de med også:) Får håpe jeg finner frem dit da. Jeg og kjøring i byen..hehe Er det i Fredrikstad forresten?

Skrevet

ja i fredrikstad.. men ser ann været dagen før vell:P så kan vi evt planlegge ett annet sted.. men ikke så veldig godt kjent på hvor det er best å ha med barn da;))

Skrevet

Mamma`n min kommer i morgen, så jeg kan ikke være med på treff.

Skulle visst ikke være lett å få til detta! =P

Skrevet

nei, var ikke så lett.. og så er det ikke det beste været i dag heller.. noen som vet om et annet sted eller bare en helt annen dag?

Skrevet

Jeg og min sönn kommer til å väre der hverftall.. er ute uansett vär vi.. bare godt av å läre det tidlig:D

Skrevet

Ja vi er stort sett med på det meste vi:) Er det dårlig vær går det jo an å finne et sted innendørs også...Ellers så kan vi jo bare møtes i parken og trille et annet sted eventuelt:) Får jeg med de to andre også så blir vi jo fler:) Hadde vært superkoselig for vi går jo abre hjemme og det er jo så kjedelig i lengden:D Jeg har jo mail da og facebook så det går jo an å prates der også. Mailen er [email protected] (mailen er fra fjortistidene mine så det er derfor navnet er litt spesielt..hehe)

Skrevet

Ups. Jeg hadde visst sett på feil dag jeg...trodde den 4 var torsdag av en eller annen grunn..Men går jo an å finne en annen dag også:) Kanskje i morgen om det passer da også? til samme tid?

Skrevet

heihei.. sönnen min er nå hos sin pappa på ferie.. kommer ikke hjem för på lördag.. så kan jo avtale en dag i neste uken, går bare hjemme hele tiden vi også...:))

Skrevet

Jada det kan vi gjøre...dumt det ikke er så lett å planlegge her inne. Men jeg har jo lagt ut mail og på facebook heter jg jo Pernille Andersen Lund. er vel ikke farlig å legge ut navnet, for det står jo inne på profilen min her allikevel:) hehe

Skrevet

legger deg til på facebook jeg:o) heter silje-therese johansen om det er flere som vil henge seg med nå:o)

Skrevet

Ok...:) Fint vær i dag da?? Om ingen har noe særlige planer?

Skrevet

mandag den 17august i domkirke parken i fredrikstad ca kl 12?? Jr er hos pappan sin frem til søndags kveld, ikke noe vits at jeg kommer alene:P hehe

Skrevet

Hvor gammel må man være for å være ung da? Jeg er 26 år og tobarnsmamma.. men jeg er kanskje for gammel til de ungemødre treffa...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...