litenjente-litengutt Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Noen som kan gi meg noen fine gode tips?
Nummer1 Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Er det takkekort? Eller invitasjon? Me har bryllaupsdag i måro faktisk - 1 år! Heilt utruleg...og så er bebisen rett rundt hjørnet. Kjennest nesten litt rart at alt har gått så fort... Takkekorta våre hadde eitt hovudbilete av oss + fire småbilete av området me gifta oss (ute) og familien vår. På framsida saman med hovudbiletet skreiv me namna våre XXXX & XXXXX. Som tekst inni kortet brukte me heilt enkelt "Tusen takk for gåva i samband med bryllaupet vårt dd.mm.åååå. Helsing XXXX & XXXXX". I tillegg sette me av plass inni teksten til å skriva inn for hand kva gåve me hadde fått frå dei enkelte. Eg tykte det vart fint. Det enkle er ofte det beste :-) Grattis som nygift forresten!
løvepus-74 Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Hvis det er kort til gave til brudeparet du luerer på så synes jeg det er søtt med et lite dikt - vi fikk noe som ligner litt på noe slikt (uten at jeg husker det ordrett) To hjerter - to liv - nå forent sammen til evig tid.... Du kan jo improvisere,,,,jeg syntes iallefall det var spesielt koselig å få en slik tekst på kortet og ikke bare "til brudeparet, gratulerer!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå