Gjest Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Jeg er 15 år, og hadde samleie med kjæresten min for snart 2 uker siden. Ubeskyttet. Jeg hadde mensen, men det er jo ingen "sikker-periode" det heller. Jeg har hatt mensmurringer i 2 dager nå, jeg tisser hele tiden og i dag når jeg skulle på do, så kom det veldig veldig lyst og lite blod. Er ikke dette klare graviditetssymptomer? Og jeg vet at symptomer ikke kommer før 2-3 uker etterpå, men dette kan jo variere? Ikke sant? Tenkte meg en tur ned på helsestasjonen i morgen for å ta en graviditetstest. Er kun på torsdager det er åpent. Da har det gått 1 uke og 4 dager (11 dager) etter samleie. Sendte et innlegg til Klara Klok, og spurte hvor lenge jeg måtte vente med å ta en test. De sa 10 dager, så det skulle vel gå? Men hva tror dere ut ifra hva jeg har sagt? Og når jeg tisser, så kiler det nesten litt. Har aldri opplevd noe lignende! Og som jeg sa, mensmurringer når jeg nettopp er ferdig med mensen? Aldri opplevd makan. Håper virkelig dere kan svare meg! For det verste jeg vet er å gå rundt og spørre meg selv "Er dette naturlig?", "Er jeg gravid?", "Hva skal jeg gjøre?" osv i evigheter. Det er rett og slett forferdelig! Mvh J15
Mamma til to guttegull Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Du får nok ikke noe svar før du har tatt en test. Og test får du også kjøpt på apoteket dersom du ikke kan vente til i morgen. Mange jenter kan også kjenne når de har eggløsning, så kanskje dette du kjenner nå. Når jeg var på din alder kunne jeg kjenne eggløsning. Dette var som mensmurring på den ene siden, og litt generelle menssymptomer. Lykke til!
ms.førstegang Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Er du ikke gravid da? Jeg leste nemmelig på abort siden igår.. Og der var det en debatt.. Med et svar med ditt nick, der det står at du skal beholde barnet?? http://www.barnimagen.com/forum/thread/140419119
MissMe*med*lillegutt Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Du skriver også i innlegget ditt på abort: "Barnefaren kommer til å "forlate" meg (vi er bare bestevenner! Ikke kjærester på noen måte), og jeg kommer til å bli alenemor. Men kanskje ikke det er verdens undergang?" Mens du her inne skriver at du hadde samleie med kjæresten din? Du snakker om å si imot seg selv her gitt..
Kongeørna Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Hun er kjent for å lage historier rundt på de forskjellige forumene. Dette er et "voksent" menneske med for lite å gjøre. Slett ingen gravid 15-åring. Ignorer.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå