Gå til innhold

Hvor mange skal ringe inn mens etter sommerstengningen?

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vi skal ringe inn etter 3 august :-)

Grugleder meg jeg og nå er det jaggu ikke lenge igjen!

Her er nok mensen like rundt hjørnet så dette blir veldig spennende! Også spennende å høre om de har plass første gang vi ringer inn.

Jeg har spurt om å fortrinnsvis få kort regime pga bivirkninger av sprayen, men siden vi ikke har fått noen resepter så regner jeg ikke med at vi får det. Da får jeg lide meg igjennom langt regime og håpe at det ikke blir like ille som de forrige forsøkene.

Hører forresten til på Ullevål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også ringe inn første mens i august:)Var på forsamtale på riksen nå i dag og fikk beskjed om å ringe inn mens i august,men de kunne i love meg oppstart før i november,men om det skulle bli noe ledig så kunne vi få starte før:))

Så da er vi jo i allefall i gang!

Blir spennende å følge med på medisineringa de fremover da:=)

Du får ha lykke til Bjørnen Collargol og håpe på at alt går bra for deg:))

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Takk i lige måte :-)

Er alltid spennende denne prosessen, litt for spennende mange ganger ;-)

Skrevet

Jeg også skal ringe inn augustmensen:) (Porsgrunn)

Mener å huske deg fra forrige runden vår, Bjørnen Collargol - kan det stemme?

Skrevet

Ville bare ønske deg lykke til Collargol :-) Spennende høst for dere! Klem

Tvi tvi,jenter!!!

Skrevet

Jeg er jo også her:-)

Skal ringe inn ved neste mens for fryseforsøk.

Blir vel ca 3 uker til.

Medisinene har ligget klare i skapet over 1 mnd nå...hehe.

Håper vi får plass nå da.

Satser på at det går bedre med medisinene denne gangen Colla!!

Skrevet

her skal det også ringes inn!!!

jeg skal ha fryseforsøk i naturlig syklus...

men seff venter jeg ikke mensen før slutten av august, og da skulle jeg ringe...

litt utolmodig etter å komme igang igjen kjenner jeg,..

Skrevet

Hei!

Jeg har også planlagt fryseforsøk i naturlig syklus i august, innsetting uke 35, som er siste uken i august. Holder til på Riksen. Blir min 5. innsetting, så håper vi har lykken med oss nå, selv om jeg ikke akkurat har den helt store troen...

Har akkurat hatt eggløsning og har spottet litt i 2 dager, noe jeg ikke pleier å gjøre. Håper bare syklusen min hølder seg stabil nå, sånn at ikke fryseforsøket må avbrytes..

Ønsker alle masse lykke til! :o)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Ja jeg kjenner igjen nicket ditt i alle fall.

Jenta mi er nå 14,5 mnd :-)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Da blir vi en god gjeng da :-)

Misunner dere som har egg på frysen altså, men skal nok gå bra alikavell dette!

Skrevet

Ja det hadde vært greit med litt fryste egg, Colargol.. Men men - vi klarer dette, gjør vi ikke?

Sønnen min er nå 2 år og 1,5mnd

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jo da vi SKAL klare det, hehe :-D

Kanskje vi får noen egg på frys nå?? *håpe*

Jeg fikk jo 2 på frys etter første forsøk på Aleris, men ble ikke noe baby ut av de 2 da :-p

Skrevet

Jeg fikk ingen på frys... Men de satte inn de 2 som hadde skikka seg og ett av dem ble til min herlige lille pjokk:) Første forsøket!

Velger å være naiv og tro at det skal gå like greit denne gangen.

Lenge leve blonde damer:)

Skrevet

Vi skal også ringe inn mens nå i august, har gått å trippet å ventet på at denne mnd skulle komme.. å nå er den her! Jeg får nok ikke mens før i slutten av denne mnd. så blir ikke innsett før i september. Har kun 1 egg på frys, så krysser alt jeg har for at det skal klaffe!

Vi fikk en gutt i juli i fjor, å kjenner igjen nicket ditt fra da vi var i gang me Ivf da:) Jeg har byttet nick, mitt forrige var *ønskerlitebarn*.

Jeg synes det er like spennende nå som sist, å tripper å venter akkurat som i fjor, he he :)

Skrevet

Jeg skal...! Må få unna en ferie i september først, så er vi i gang for siste gang. Gidder nok ikke mer dersom det da ikke er liv laga for eggene mine.

Jeg husker deg Bjørnen Collargol, for vi var i samme uke da du ble gravid med jenta di...

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jøss vi har blitt en liten gjeng her nå da :-)

Selv regner jeg med å få mensen om ikke mange dagene. Så da får vi se da om vi får plass denne mnd....

Koselig å se gamle kjente, men samtidig litt trist. Skulle ønske at vi alle hadde sluppet hele dette styret :-(

Og hadde håpet at alle de jeg så her inne sist satt hjemme med store mager eller vidunderne sine i armene, men slik er det desverre ikke :-(

DENNE GANGEN SKAL VI LYKKES ALLE SAMMEN!

Skrevet

Dytter denne tråden, jeg, så vi husker hvem vi skal følge med;)

Skrevet

Da har jeg ringt inn min første mens.Og da er planene at jeg skal ha innsett den 30 november.

Det er ganske pussig i grunn for det er 6 års dagen til datteren min:))

Så da skal jeg vel starte opp med sprayen i slutten av okt da siden behandlinger skal vare i 4-5 uker.

Får meg en liten chihuahua valp i morgen,så da kan jeg jo prøve å trimme litt og kanskje gå ned noen kg før beh.starter som jeg har hørt kan gi både vekt økning og dårlig humør..

Er i allefall glad for at vi har fått en dato da:)))

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jøss har du fått satt dato så langt frem ja. Hvor var det du hørte til igjen da mollemor?

Skjønner godt at det er deilig å ha den datoen å forholde seg til.

Jeg venter fortsatt på mensen jeg da, Trodde at den skulle ha kommet nå, men må vel bare belage meg på å vente litt til da :-p

Jeg gikk opp 18 kg på de forrige forsøkene mine jeg :-(

Har fortsatt 10 igjen av de... Er noe dritt altså, så håper ikke jeg legger på meg denne gangen!

Skrevet

Hei Bjørnen Collargol:)

Jeg hører til på Riksen.Ble ganske paff selv jeg at hun sykepleieren kunne komme med så eksakt dato.Hun lurte på når jeg fikk mensen og sa til henne at den kom i dag(3 dager for tidlig også!??)og da plotta hun det inn på datoen og utifra det kom det opp at jeg skal ha uttak 28 nov og innsett 30 nov.

Om syklusen min nå er helt etter klokka de neste mnd trengte jeg ikke å ringe inn noen flere mensen,men ta kontakt da i slutten av okt:)))

Heldigvis er jeg ganske regelmessig med 30 dagers syklus,så regner med at dette skal gå bra!

Fikk også vite på forsamtalen med legen at mannen min hadde 65%raske og sunne svømmere mot 12%som var mer vanlig.Og med 650 mill celler!!

Den prøva han leverte i 2001 var på over 1 milliard sæd celler!!Legen satt med stjerner i øynene og lurte på om mannen min ville bli donor for så bra kvalitet hadde han bare sett en gang før!!!!

Skal si deg mannen min gikk ut av kontoret med hodet heva!hihi!!

Ja så var det tilbake til tema..18 kg!!!Går man opp så mye?Uff det er virkelig ikke bra for meg.Jeg har diabetes og har stadig lagt på meg noen kg siden snuppa ble født for 5.5 år siden,så de kg ville jeg helst ha sluppet..Må gå i timesvis jeg nå da..

Får håpe du også får mensen snart da:))Lykke til!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Skjønner at mannen din var fornøyd da ja :-) Tjihi :-)

18 kilo er det nok heldigvis ikke så mange som opplever da. Er nok en av de få som er så "heldig" på det punktet :-p

Jeg fikk svangerskapsdiabetes med snuppa så jeg også bør være veldig forsiktig med disse kiloene.... Sliter innmari med å få de av igjen også, det er nesten det verste :-(

Legger utrolig lett på meg, men er nesten umulig å få de av igjen!!!!

Men nok om det. Jeg har fått mensen i dag da så blir å ringe til Ullevål på mandag. Håper at vi får plass denne mnd, men har vel på følelsen av at jeg må ringe neste gang også.... Tiden vil vise!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Endelig etter konstant prøving på å ringe Ullevål i 22 min kom jeg igjennom.....

MEN vi er igang :-D

Hun sender papirene i posten så da skulle vi starte på denne mensen ja :-))))

Jippi!

Skrevet

Me too! Jeg ringte inn mensen, som jeg fikk på torsdag, så da får vi snart brev i posten... Uææææ!

Skrevet

Åssen går det med dere alle sammen?

Jeg skal begynne på spray 1.september

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg skal begynne på spray den 28 :-)

Har vært 2 uker på ferie nå så har ladet batteriene til forsøk!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...