Lurveleven Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 God formiddag! Ja, jeg var en tur til kontroll i går, og fikk beskjed at jeg måtte komme tilbake i dag, for å levere morgenurin, da jeg kun tok urinprøve på legekontoret i går, fordi jeg hadde glemt å ta prøve på morningen. Og legen var ikke fornøyd med prøven i går... Tok prøve isted, og den er helt grumsete, og ser nesten litt "skilt" ut, med ett eller annet flytende i seg, når den har stått litt på benken. Hadde protein i går, og noe annet, men legen skriver som en ku, og hun har ikke fylt ut det vanelige skjemaet, men kun skrevet i komentarfeltet. Skal inn i ettermiddag, så da får jeg svar på både blodprøver og urin da, men jeg er litt nervøs nå. Både kvalm og hodepine, men det er sikkert litt psykisk også.... *gruff*
s82 Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har hatt en del forurensede urinprøver, vil si at jeg sliter med en del utflod og dette blander seg i prøven. Fikk beskjed om at det er viktig at man er rein når man skal ta denne da, og at man tisser litt først, tørker seg ren og så tisser i koppen...
Lurveleven Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2009 Ja, jeg hadde vasket meg, og tatt og tisset litt, også i koppen.... Håper blodprøvene er bra om ikke annet....
rexitaw83 Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 sist jeg var hos legen lurte han først på om jeg hadde uvi fordi urinprøven min var veldig grumsete, men alle prøvene var fine! Pleier å ha proteinspor, men denne gangen var alt fint, tross at det så helt pyton ut...
25 år gammel mamma Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Da jeg skal på kontroll, pleier jeg å ta med morgenurin. Og før jeg tar den dusjer jeg meg. Har slitt litt med utflod,men ingen andre "plager", så har vel sett at urin har vært litt uren innimellom.Hadde en prøve med leu.250,men dem skulle durke den frem og da hadde sekretæren tømt den ut så tok ny,og den var helt fin! Men etter det har jeg dusjet på morningen før jeg har tatt den,og dem har vært bra. Setter den i kjøleskapet til jeg reiser hvis det er utpå dagen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå