s82 Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har 9 dager til termin og klarer ikke å bestemme meg for navn. Har Mie Catharina fra før.. Har vært på tanken til Ida Helene eller leah/thea emilie, eller noe med isabelle, men det er så vanskelig. Selvfølgelig tok kusinen min emilie for noen mnd siden, de blir jo bare tremeninger og kommer ikke til å se hverandre så mye... Men nå begynner jeg å bli litt stressa. Kune tenkt meg noe som ikke alle heter og. Flere som sliter med så kort tid igjen??
Endelig mamma til 2 ( Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Er 7 dager over termin og ikke navn på lillebror; hadde aldri forestilt meg at skulle være så vanskelig, men guttenavn er jo umulig!!!! jentenavn derimot; er jo 10000 nydelige navne!!! Har en Helene fra før, hvis skulle hatt jente ville hun hete Malin.. Alle vil vel i utgangspunktet ha et navn som ikke alle heter, men det er ikke alltid så lett da ofte de som er fine (sånn som Emilie, Thea, Leah)..men du redder deg litt ved å ha dobbeltnavn da (",) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå