Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle inn å sjekke i dag om jeg var moden nok til at de kunne ta vannet... og det var jeg ikke... hadde 2 cm åpning da... og litt moden... ååå... så da blir jeg uansett ikke satt i gang før til tirsdag... hvis han ikke skulle dukke opp før da... noe jeg tviler på...jaja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ånei, det var trist å høre. Håper han kommer snart allikevel. Håpet er jo at modning kan skje i løpet av noen timer for oss alle;)

Jeg har kjent etter selv og vet at selv om jeg har 1-1,5 cm åpning så har jeg også en liten cm igjen i lengden av livmorhalsen... æsj æsj æsj.. ingen endring med andre ord.

Skrevet

ingen baby her heller..hvis noen trøst (7 dager over termin idag..)

Skrevet

Æsj, så surt! Ikke noe særlig når man hadde litt håp og så skjer ikke noe :-(

Jeg hadde drømt om fødsel i dag, men blir nok ikke baby på meg heller i dag, sov som en stein i natt jeg...

Skrevet

Oioioi :) Nå er det jammen din tur ja, husket ikke helt når termin din var, når var det ? Uansett, så er det snakk om dager før du har din vesle lille snupp hos deg, tenk så fantastisk =D Som jeg gleder meg til å høre hvordan dette går nå, han kommer til slutt skal du se, og om du allerede har noe åpning, kan han jo umulig være langt unna sant :) ?!

Skrevet

Min termin er 9. august, så det er 11 dager til (reger med den delen med "lille snupp" var til meg?), regner jo egentlig ikke md hun kommer føt tidligst i neste uke, men gøy å kjenne etter tegn og slikt uansett ;-)

Skrevet

Hvor tidlig begynner egentlig JM å sjekke hvor moden man er? Har aldri hatt JM`en min i nærheten av området der nede, og vet liksom ikke helt hvordan jeg skal spørre om det... "øøøh, du, vil du grafse litt i underlivet mitt?"

Skrevet

Hehe den var egentlig til trådstarter, men hyggelig å høre når du har termin også da :)

Skrevet

Ja, jeg ble litt forvirret siden du først skrev lille snupp, og deretter han, snupp er jo jente? Som jeg venter, og HI venter gutt. Var ikke meningen å ødelegge noe svar til trådstater altså :-)

Skrevet

det er litt trøst for meg å vite at det sitter folk er som er langt over termin....skal jo ikke klage jeg da... men dere veit... er man innstilt på noe så... så blir man fort deppa når ting ikke går som planlagt...

Skrevet

Ja ? Snupp er til gutt, "se på han snuppen der" "så fin liten snupp du har da" om jeg snakker om en jente ville jeg sagt:

"så fin snuppe du har" "Sjekk den snuppa da"

Hehe jeg sier iallefall snupp til gutter også ! En liten søt snupp !

Skrevet

PS: du ødela overhodet ikke :)

Skrevet

Å, jeg trodde snupp alltid var jente jeg, hehe... Bruker ikke ordet selv skjønner du og er bergenser, så a-endinger er uvanlig å bruke for meg ;-) Altså for meg er snuppen og snuppa det samme, jeg ville heller brukt ordet pode el på gutt. Men da lærtejeg noe i dag også :-)

Skrevet

Du skal se den lille kommer snart, skjønner at du blir skuffet når man begynner å forberede seg på at i dag kansje er dagen... Men du får trøste deg med det at når først ditt lille vidunder er i armene så er alle plager og venting over ;-) Jeg forstår hvordan du har det, JM sa til meg at hun trodde ikke det kom til å drøye mange ukene før min gutt ville komme, det er snart 3 uker siden :-P tiden går da, og plutselig er det vår tur ;-) Håper du slipper å vente så mye lengre.

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...