skalskalikke Skrevet 13. august 2009 Forfatter #51 Del Skrevet 13. august 2009 Hei på dere! Jenny84: Fint at du er ved godt mot selv om det ikke ble noen spire på dere denne gangen. Og kjempe-bra at du ikke gir opp! Unn deg selv en skikkelig fest nå til helga da, du har stått på og gjennomført Pergo-kuren med alle sine opp-og nedturer, du fortjener å slå ut håret nå Kos deg masse, masse, masse!! Tirilgirl: Hang in there med hetetokter og alt som hører med:) Syntes du klarer deg kjempe-fint jeg:) Hvordan går det med dere andre Pergo-jenter???? Jeg tester og tester, men fortsatt ikke noen Lh-stigning...... Er på 20pp nå..... Det eneste jeg merker av ubehag er noe sinnsykt med luft i magen, er så oppblåst at det ser ut som jeg er gravid i 5. måned! Om det bare hadde vært så vel.... Har vært sånn i et par-tre dager nå, men aner ikke om det er pga Pergoen. Er det noen andre som har hatt det sånn i forbindelse med Pergo? Utover det, så kjenner jeg ingen tegn til EL......For å være helt ærlig, så begynner jeg å miste litt trua på at det vil dukke opp noen EL denne syklusen i det hele tatt..... Vet jo at den fortsatt kan dukke opp, men føler på meg at den ikke gjør det. Jeg fortsetter nå å teste jeg, så vi får bare se hva som skjer. Og blir det ikke EL på dobbel Pergo denne syklusen heller, så går jeg på med krum nakke neste syklus også. Har jo til 1 runde til, og kunne bare ringe og få ny resept når jeg hadde prøvd alle 3 rundene. Men tror jeg vil spørre om jeg kan få trippel neste gang. Kan ikke gi opp denne syklusen riktig enda, og det har jeg ikke tenkt å gjøre heller! Må kjøpe flere EL-tester i dag..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140504222 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 13. august 2009 #52 Del Skrevet 13. august 2009 Phu:) Da er min siste pergo tablett svelget for denne gang, min første runde med pergo:) Så da er det bare og vente å se fremover om det kommer til å skje noe.....hehe Min herlige mann da som stiller opp med sine små svømmere når jeg har brukt for dem, sliter litt om dagen. Vi har blitt enige om sex hver tredje dag denne syklusen, og er godt i gang med det:) Men så hadde han så lyst og komme seg i litt bedre form, han jobber daglig med data og sitter mye stille. Så med frisk mot møter han mandagkveld opp på old boys fotball. Han er 38 år, men det er mange år siden han har spilt fotball:) Etter ca 10 minutter tror han vel nesten at han skal dø, og innser at kondisen ikke er helt på topp. Men da kommer det mot han en kar på 100 kg +++ og takler han skikkelig. Han får et spark i balla så det suser, og må legge seg ned pga smerter og blir skikkelig kvalm. Kommer hjem og sier at det kan bli litt vanskelig med sex i nærmeste fremtid:))) Måtte jo bare le da, han er jo så støl at han kommer nesten ikke ned eller opp trappa........håper likevel han orker og stille opp i kveld:))))))))))))) Jeg skal på kontroll til gynekolog i morgen og høre om disse eggene mine ser ut til å ha det fint:) Kjære skalskalikke Ikke gi opp, dette skal du få til!!!!!!!! Er jeg så heldig å bli gravid om ikke for lenge, vi har jo blitt raskt gravide før men problemet er jo at de ikke har overlevet. Blir jeg det om ikke for lenge skal jeg oversende deg min eggløsnings monitor med testpinner, helt gratis. Så kan du få prøve den, hvis du ikke alt har en slik da:) Må bare inn her mange ganger om dagen for å lese dine varme ord til oss alle:) Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140504560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 13. august 2009 #53 Del Skrevet 13. august 2009 Kjære alle pergo jenter! dere er herlige=) jeg er 25 år og har prøvd i tre år. fikk endelig hjelp i januar, og ble sett på metformin kur i mai, for å kunne begynne på pergo i sommer. jeg ble gravid av bare metformin! det var helt utrolig. da hadde jeg ikke hatt el på 3år... omtrent... det var helt utrolig!! så desverre endte graviditeten i en dramatisk ex-u. for 5 uker siden. nå har jeg da gjennomført min første pergo kur! fikk en dobbel. tok sisste pillen på tirsdag, og jeg er så spent at jeg er ikke nedpå=) jeg har bivirkninger som hetetokter, kvalme og jeg gråter myyye;) spes visst jeg må le. og jeg elsker det! disse bivirkningene kjenner jeg at er like velkommen som kvalmen og ømme bryst da jeg var gravid. det er liksom noe helt fantastisk som jeg og min mann får oppleve. denne tiden der vi virkelig kjemper for og bygge en familie ilag. og det er jo deilig at det finst så flotte folk som min nye fastlege og gyn min som står på pinne for at dette skal gå seg til. jeg synest det er så koselig å komme her inn hver dag for å lese hvordan det går med dere=) jeg ønsker dere utrolig massemasse lykke til! og jeg kommer sikkert innom og forteller hvordan det går med meg og etterhverdt visst det er greit=) mange goe klemmer og mange varme tanker til dere alle! dere er tøffe, modige goe jenter som kjemper for drømmen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140505847 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solisolden Skrevet 13. august 2009 #54 Del Skrevet 13. august 2009 Velkommen hit Loyse Hyggelig innlegg Men trist å høre at du har hatt en dramatisk ex-u. Godt å høre at du er optimistisk likevel da ! Rart å si det men jeg misunner deg nesten litt de bivirkningene du har av pergoen. Det betyr at de gjør noe med kroppen din og forhåpentligvis virker. Jeg hadde ingen symptomer og finner heller ikke el Er på dag 22 nå så det er ganske kjipt... Jeg begynte å teste ganske sent i syklusen så jeg kan ha hatt det for en liten uke siden men jeg tviler... Men men , det er enkel kur så da blir det dobbel neste gang Er spent på det. Lykke til videre alle pergojenter :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140509263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jajamen Skrevet 14. august 2009 #55 Del Skrevet 14. august 2009 Hei hei! Jeg er på min andre runde med dobbel pergo, og må bare le av alt som skjer med meg. )) Forrige pp var tanta 3-4 dager forsinket, men hu kom da hvertfall. Denne pp er helt rar...hau... hadde IKM den 8 august, ingen tegn til TR og bare neg tester. På onsdag kom det en bitteliten dråpe brun utflod, og jeg tenkte at nå kommer hu, men neida. Det kom så vidt litt på papiret i går da jeg var på do, bare så vidt en kunne se det. I går kveld kom det ut en hel masse helt blankt slim, så akkurat ut som EL slim, bare en gang så tørka jeg inn!!! ;o) Testet ikke for EL da jeg hadde så EL smerter for to uker siden at je gtrodde jeg skulle gå til. Nå har jeg mensmurringer fra magen og ned til knea,men ikke antydning til blødning. Den bittelille dråpen med brun utflod kan da umulig være TR?? Har noen av dere her fått veldig forskjøvet EL av pergo? Eller testa pos laaaaangt over forventa IKM?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140509496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 14. august 2009 #56 Del Skrevet 14. august 2009 Håper du koser deg på hyttetur Jenny!! Det er deg velfortjent... Godt dere holder motet oppe Og skalskalikke: du har en bra instilling. Og skjønner også man betviler. Men krysser fingre. Det kan jo fortsatt komme på denne syklsen din... Her i gården går dagene tregt. Må inrømme jeg er litt spent. Merker symptomer som du gjorde Jenny. Men minner meg på om at det kan være på grunn av pergoen. Mest mensmurring. Noen ganger at noe strekker (men det er vel litt tidlig i såfall...) Jeg er på min 27. dag i syklusen. Fikk jo utslag på el på 16.dag etter denne første enkle pergokur. Så må vel vente til 30. eller 31. dag med å eventuelt teste... Altså tidligst mandag tenker jeg.. Kommer sikkert til å bli fortvila om det ikke går som jeg ønsker. Men det får heller være. Skal nok greie å krype meg videre. Det eneste vi kan er jo å bare fortsette å bare "la det gå " videre;) Hehe... Velkommen til dere andre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140513328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 14. august 2009 #57 Del Skrevet 14. august 2009 ... og fint med solskinnshistorier ... ;O) Det gir håp ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140513361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 14. august 2009 #58 Del Skrevet 14. august 2009 Ja... dere andre.. Jeg venter spent på oppdateringer.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140513410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. august 2009 #59 Del Skrevet 14. august 2009 Er på syklusdag 10 og har vært til gyn kontroll i dag:) Hun sa det så veldig bra ut til å være på dag 10. Kunne se tydlig to folikkelposer, og det var positivt. I kveld har jeg merket mer til litt bivirkninger kanskje. Stikker litt mer i underlivet, men det er ikke vondt og absolutt til og leve med:) Så nå er det bare å trå til med sex anen hver dag fremover....... Hva er statusen hos dere andre damer......... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140513914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 15. august 2009 #60 Del Skrevet 15. august 2009 Så spennende Tirilgirl... :) Er folikkelpose der egget ligger? Eller så lurer jeg på om pergoen kan gi feil graviditetstest... Har ikke tatt noen... Må bare være forberedt. ;O) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140514276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 15. august 2009 #61 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg har skrevet en augustoversikt for oss Pergojentene på en ny tråd hvis flere har lyst til å legge til info der. El.. pergostart... osv.. Hehe.. Når dere skal legge til info så husk å kopiere den nederste lista (alså som det siste "innlegget".. Skjønner...? Så kan vi jo fortsette fra måned til måned om det er noe for seg.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140514303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 15. august 2009 #62 Del Skrevet 15. august 2009 -Jeg gjorde også klar en septemberoversikt på en annen tråd igjen i tilfelle vi vil bruke det.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140514320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 15. august 2009 #63 Del Skrevet 15. august 2009 Kjempe bra tiltak Ine:) Veldig artig og følge med på hvor i løypa vi befinner oss:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140515679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nellybelly Skrevet 15. august 2009 #64 Del Skrevet 15. august 2009 Hei jenter! Dette var en veldig informativ og hyggelig tråd, med mange fantastiske jenter med gode og motiverende ord! Har ikke vært inne på bim på en stund, så nå har jeg prøvd å oppdatere meg. Spennende tider for pergo-jentene ser jeg! Og for de som ikke har vært like heldige denne pp, er det positivt å lese at dere hever hodet høyt og prøver igjen! Lykke til til alle sammen!!! Blir spennende å følge med på tråden! For min egen del, så har vi vært prøvere i 3 år nå, uten prevensjon i 4. Har hatt sa for 2.5 år siden i 7. uke, og fått positive tester 2 ganger etter dette, men så negative igjen dagen etter. Var sikkert kjemisk gravid eller noe. Har vært til utredning, har eggløsning, og tatt LAP som ikke viste noen problemer. Mannen har noe dårlig kvalitet på svømmerene. Så de har nok ikke funnet noen spes. grunn. Jeg tror at om jeg blir befruktet, så klarer ikke egget å klamre seg fast... Og hva gjør man liksom med det? Jeg har prøvd en dobbel pergo en pp før lap, men det gikk ikke så bra. Har hatt 2 pergo-pausemnd, men er nå igang med min 2. pp med dobbel pergo. Begynte i dag! Så jeg er så tidlig i pp, at det ikke begynner å bli spennende en gang ennå. Jeg er eneste spent på bivirkningene, sist fikk jeg ingen, bare noen synsforstyrrelser! Leser her at noen blir jo glad for å få det, for da er det et bevis på at noe skjer inne i kroppen! Så jeg får kjenne etter! Det ble litt langt dette her, men er da en liten presentasjon... Som dere nå vet, så har vi jo prøvd i mange år, og det tærer på. Mange dager jeg bare har lyst å ligge i sengen og grine. Men man må, som dere skriver, bare ta seg sammen og prøve! "Man må tippe lotto for å vinne i lotto".... Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140516033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 15. august 2009 #65 Del Skrevet 15. august 2009 Det var mange gode og fien ord Nellybelly:) Du treffer spikeren på hodet der...... Håper det klaffer denne gangen for dere med pergo, skal bli spennende og følge deg fremover:) Stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140517703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 16. august 2009 #66 Del Skrevet 16. august 2009 Greide selvfølgelig ikke å vente til i morgen med graviditetstasten.. Og den viste da selvfølgelig negativ ;( I tillegg begynner tanta å vise seg i skrivende stund. Ble skikkelig lei meg denne gangen. Fikk så sterkt håp tilbake. Det jeg synes gjør det leit er at det skal ta sånn tid etter man mister til man kan få lykke igjen. Uff. Greier ikke være så positiv nå. Vet det er fler som har prøvd enda lenger og som har hatt flere tøffe opplevelser. Ikke meningen å dra dere ned. Vet at "jeg reiser meg snart", for som vi sier her så må vi jo bare fortsette. Men dritten må fram og ut først! Føler meg allerede bittelitt bedre av å lette meg her.. Får tillate meg å "legge meg ned igjen" hvis eggeløsning fortsetter å komme.. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......... Får hente ny pergo i morgen og begynne å telle dager igjen.. Håper på noen solskinnshistorier her inne snart! Det blir bra.. Trenger det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140519032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skalskalikke Skrevet 16. august 2009 Forfatter #67 Del Skrevet 16. august 2009 Hei på dere, hele hurven! Vi er blitt mange nå, og det er knall! Når det først skal være så vanskelig for oss å få barn at vi må styre med Pergo, så er det jammen godt vi i det minste ikke trenger å gjøre det aleine. Tonen her på tråden vår er positiv, empatisk og støttende, og det er godt å komme innom her å lese litt. Godt å vite at en ikke er aleine her i verden om disse problemstillingene:) Velkommen til dere nye her inne! Kjempe-koselig at dere ville dele Pergo-tida deres med oss:) Fortsett å skrive oppdateringer, er spennende å følge med på alle sammen her inne! Ine-79: Det blir ekstra spennende å følge med de neste dagene nå da, med graviditets-tester! Tar du test i morra tidlig eller? Kjempe-bra at du har laget oversikter for oss! LYKKE LYKKE TIL MED TESTING!!!! Solisolden: Vi har nok litt den samme kjipe følelsen nå tror jeg. Føler liksom at løpet er kjørt denne syklusen jeg også.... Vi får prøve å klemme ut enda litt håp om at vi skal få EL nå helt på tampen i syklusen:) Og går det ikke, så har vi i det minste noe å gjøre neste syklus også :) He he he he he Tirilgirl: Uff, jeg måtte liksom le litt da jeg leste om den herlige, men stakkars mannen din som omtrent fikk balla trøkt opp i halsen:) Ikke for å være stygg altså, men det var litt komisk. Kunne vel ikke skjeddd på et dårligere tidspunkt! Syntes jeg ser han stålpre seg opp og ned trappa deres:) Du får be han om å bruke susp på neste fotball-trening tror jeg:) Hi hi hi Håper dere har fått "ordna" litt allikevel da:) Veldig spennende med 2 folikkelposer!! Også så tidlig da! Dette går veien, stå på!! PS: Tar gjerne imot en eggløsnings-monitor med testpinner, jeg:) Sånn som det går her i gården, ser det jammen ut til at det kommer til å gå unna på EL-testene neste syklus også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140519124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. august 2009 #68 Del Skrevet 16. august 2009 Hei alle sammen! Ville bare fortelle at jeg eeeeendelig har fått EL!!! Hurra Testet positiv i dagmorges, på digital test, begynte i går kveld og kjenne litt "vondt" i siden. Og i dag har jeg hatt nesten mensen smerter hele dagen. Så vi har gjort det vi kan i dag da Også er jeg klar for enda en testing i morra. Ville bare si at det virkelig er håp jenter! Endelig på trippel pergokur har jeg endelig fått EL, etter maaaaaaange år uten ;o) Jeg krysser fingrene for dere alle sammen! Klem!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140520982 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solisolden Skrevet 16. august 2009 #69 Del Skrevet 16. august 2009 Gratulerer med EL Lin83 Jeg har sansynligvis hatt el denne syklusen uten mine vanlige symptomer, for i dag har jeg begynt å spotte så vidt. Å da regner jeg med at tanta er i anmarsj. Er på dag 26 i dag... Da begynner ihvertfall syklusen min å komme ned på et normalt nivå. Har hatt mellom 32 og 70 dagers sykluser det siste året og det er ganske slitsomt. Så da blir det nok en ny runde med pergo denne mnd også!! Men jeg syns nå det er litt spennende også jeg da selv om jeg håper det ikke blir altfor mange runder til før det kommer en liten spire:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140521233 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 16. august 2009 #70 Del Skrevet 16. august 2009 Uffda Ine-79, var jo ikke slik det skulle bli:/ Ikke den tanta vi ønsker på besøk akkurat. Kunne heller kommet ei grandtante fra Amerika som hadde sagt at du skulle få arve noen millioner dollar:) Du får deppe noen dager, for det er lov. Å gå på prøøvingen igjen med friskt mot:) Supert og lese at du Lin83 har fått positive EL-tester. Da er det jo bare og finne kjæresten og sengen og kose i vei:) Lykke til med det iallfall:) Skalskalikke: Jupp, det var litt av et herlig syn, særlig dagen eter når han ikke kom seg opp fra doskåla på egenhånd, men ropte at jeg måtte komme og dra han opp......hehe-har nesten følt jeg har voldtatt han litt disse dagene, for han har ikke akkurat klynket av nytelse for å si det slik:) Måtte finne oss en stilling der det gjord minst vondt, og jeg kunne ikke annet enn le, og det synes han vel ikke akkurat passet seg at jeg fikk letteranfall midt under akten:))))))))))))))))) Men håper på positive EL-tester en av de nærmeste dagene nå)) Ønsker dere alle sammen en fin uke:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140522831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skalskalikke Skrevet 16. august 2009 Forfatter #71 Del Skrevet 16. august 2009 Hei igjen! Himmel og hav, Tirilgirl! Stakkars mann! Jeg ler så jeg griner her:) :) Så skjønn han er da, som leverer "varene" selv om akten ikke er helt smertefri for han:) Med den innsatsen der unner jeg dere enda mer å få en liten spire denne runden:) Så leit, Ine-79, at tanta har kommet. Unn deg selv å være litt skuffa og lei deg nå, det er viktig å få blåst ut litt om det også. Selv om vi stort sett er positive her inne, så skal det være rom for å være lei seg og dele skuffelsene også. Uansett så syntes jeg du er knall-tøff som ikke gir deg etter tilbake-slag som dette! Det skal du vite. Sender deg er STOOOR trøsteklem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140523139 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skalskalikke Skrevet 16. august 2009 Forfatter #72 Del Skrevet 16. august 2009 Hei enda en gang... Satt og telte over syklus-dager nå. Er på 23pp i dag. Blir helt ør av tellingen for tida. Syntes det er en eneste stor røre alt sammen igrunn. Det eneste jeg vet VELDIG godt akkurat nå, er at til og med i dag, så har jeg enda ikke hatt ett eneste utslag på Lh-stigning på EL-testene! Hadde litt mens-murringer på fredag, men det er alt........ Det eneste jeg har slitt med den siste uka sånn fysisk, er en mage som er så oppblåst at det ikke ligner noenting! Vet ikke om det har noe med Pergoen å gjøre i det hele tatt, var ikke sånn forrige Pergo-runde..... Men men..... Slaget er ikke tapt riktig enda, så jeg tester og venter, og tester og venter...... Har vært i skogen i et par timer med bikkja i dag, og det gjorde godt. Fikk lufta meg litt, og tenkt på noe annet enn EL. Trenger sånne pauser innimellom:) Ha en flott uke alle sammen! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140523372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skalskalikke Skrevet 16. august 2009 Forfatter #73 Del Skrevet 16. august 2009 Grattis med EL Lin83! Det var moro å lese at den etterlengtede eggløsningen ENDELIG kom etter mange år uten:) Da er det jammen håp for en annen som går og venter også. Trengte en sånn solskinns-historie nå, så tusen takk for at du delte gleden:) Da er det bare å stå på i dagene som kommer, lykke til!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140523388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullada Skrevet 16. august 2009 #74 Del Skrevet 16. august 2009 Hei hei jenter =) Jeg startet med første enkel pergo kur 30juli,så er nå i vente på teste perioden Er såååå spent,synes det er så lenge til =/ Håper virkelig det sitter en spire snart Lykke til jenter :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140523503 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skalskalikke Skrevet 17. august 2009 Forfatter #75 Del Skrevet 17. august 2009 Hei til deg, Lullada! Ønsker deg masse lykke til med testingen! Hold oss gjerne oppdatert:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140437155-pergo-start-i-dag/page/3/#findComment-140523747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå