Gå til innhold

En natt med mye magesmerter/menssmerter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff,,i natt har jeg slitt skikkelig med søvnen..våknet flere ganger med vonde mage/menssmerter...og knallhard "kynner-mage". Pluss at hoftene klikker hver natt etter å ha ligget på siden.. Ender med at jeg legger meg på ryggen..men det er også ubehagelig i lengden. Og jeg er bare 34+6 enda.. jaja..kanskje ting skjer før termin da :) kan hvertfall håpe at jeg ikke går over.. men man vet jo aldri. Skal uansett bli godt den dagen når man kan sove i alle stillinger igjen! :)

Håper på en blund på sofaen iløpet av dagen.

Regner med jeg ikke er alene om å ha det slik :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke aleine nei,tror det er mange av oss... Uff har hatt det sånn i 14 dager nå å begynner å bli bra sliten.. Ikke noen gode stillinger å sove i,å vondt i magen hele natta... Er 36 uker i dag så håper ikke det er så lenge igjen...

Skrevet

Heisann!

Jeg er 36+5 i dag og hadde masse tak i magen i går. Fikk sove 3 timer før jeg måtte opp og se på dvd pga menssmerter og tak i magen. Etter 3 nye timer tok jeg en varmeflaske og la meg igjen og jo da jeg fikk sove i 3 nye timer:0) Nå er jeg tilbake med tak i magen! Skal til jordmor i morgen så vi får vel se hva hun sier. Har i alle fall ikke lyst til å føde før fredag, da er det 37+0 og ikke prematur lengre. Nei vi må bare hvile når vi får muligheten:0)

Skrevet

ja, regnet nesten med at dette var normalt. men godt å høre om andre som opplever det likedan. Håper virkelig jeg får sove noen timer i natt. Jeg legger meg som regel på ene sida, så sover jeg sånn i ca 2 max 3 timer før jeg våkner av vondt og/eller må på do. Så legger jeg meg på andre sida etterpå, og det samme skjer der etter et par timer. Og da sliter jeg med å finne stilling,for da er begge hoftene dritvonde, magen var skikkelig vond uansett side, og på ryggen føler jeg meg ikke helt vel nå som magen begynner å bli såpass stor. Jaja, vi får bare gjøre det beste ut av det, og slappe av og døse litt utover dagen for å ikke bli helt utslitt. :) Har masse pocketbøker(serier) gående, så har alltid lesestoff klart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...