Gjest Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Alle dere som ble klipt under fødselen, hvordan er arvevet blitt etterpå? Kjenner det er lite tøyelig og kan til tider gjøre litt vondt under sex. Hjelper det å smøre/massere med f.eks jordnøttolje nå? Mange bruker denne før fødselen for å gjøre vevet mer elastisk. Jeg gjorde desverre ikke det.
hurra1234 Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Mitt er hardt og vondt (indurert kalte gynekologen det) 6 md etter fødselen. Legen der sa det kunne ta et år minst før det ble mykt og ikke vondt. Hmm. Men jeg fikk litt infeksjon altså, så kan hende det spiller inn. Moren min fikk betennelse i et sting og hun sa det gjorde vondt lenge. I alle fall et år. Jeg tror ikke så mye på jordnøttolje. Det hjelper sikkert for det ytterste hudlaget, men tror ikke det hjelper på forholdene lenger innover. Hos meg er det ok på utsiden, men gjør vondt inni.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Jeg merker ingen forskjell, annet enn at jeg er mer følsom. Hadde samleie 3 uker etter fødsel, uten problemer. Men jeg ble klippet veldig lite da, og fikk vel ett eller to sting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå