Indigo 08-10-13 Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Finnes det en tråd om disse forkortelsene?? Har glemt sia forrige gang;) F.eks. IKM, hva betydde det igjen??
*shehasmyheart* Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Ikm er ikke kommet mens:) Er et innlegg et sted hvor alle forkortelser og div. står:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Er en tråd her inne som heter Tipslisten, den skal alltid være på side en. Der står alt.........
Lykken_er_tre Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 huff ja jeg vet, selv om vi var prøvere en god stund med førstemann så kom jeg liksom aldri helt inn i de forkortelsene og her er jeg igjen og må begynne å forstå dem enda en gang... sukk:)
*Lille Vesle 2010* Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Enig, helt grønn jeg også.. tihi;). det var vanskelig å henge med i begynnelsen, begynte å tro det bare var meg som ikke hadde fått med seg hva disse forkortelsene betydde. Alle her inne bruker de jo fant endelig ut av ikm og tr her om dagen da jeg tittet inn på et tidligere innlegg. En ting er å forstå betydningen (det gjør man etter å ha lest litt) men når man ikke klarer å forstå hva bokstavene står for, så hang jeg meg liksom så mye opp i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå