Gjest Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Noen som kjenner seg igjen og tror de er gravide? Er under et halvt år siden jeg var gravid og mistet, men jeg kan overhode ikke huske om jeg var på denne måten da også, eller om jeg bare innbiller meg at dette er symptomer....
roseby Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har akkurat de samme symptomene Vivog, men jeg har aldri vært garvid før og vet heller ikke om jeg er det nå.... Har ikm på søndag tror jeg. Hadde faktisk ganske sterke magesmerter et par dager ger også , og jeg har tunge bryster (men det hender jeg har før mens også) . Det er rar hvor skrullete man blir av denne prøvingen. Det opptar veldig mye plass og tid!! Og vi som bare er inne i 2 prøveperiode... Dette ble jo atskillig mer enn svar på spm ditt, jaja
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har heller aldri vært gravi før, men pleier alltid å føle meg trøtt, og å ha mensmurr før mens, ca en uke før. Er det lenge til din ikm da? Kan hende du er gravid, pleier du å ha det sånn før mens? Klem
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Er en uke til ikm for min del og jeg pleier ikke å ha så tydelige murringer så lenge i forveien, men kan jo være den dukker opp tidligere :-)
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Det er veldig altoppslukende å drive med prøvingen ja, så det er ikke rart man blir litt skrullete av det hele :-) Har egentlig ikke prøvd etter at jeg mistet tidligere iår, så jeg er litt skeptisk og nervøs, men det er ikke noe poeng i å frike ut før ting er sikkert....om det er mulig å få til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå