Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. rygga ut fra mars 2010 klubben du og ja, hvordan går det med deg? Satser du på å fortsette prøvinga for fullt? Har selv sluttet å blø, så håper håper... bare redd dette skal ta laaang tid... eier ikke tolmodighet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jepp, ble baklengs ut derfra. Går forholdsvis fint med meg, har tatt SA'en overraskende lett synes jeg. Eneste er at jeg fortsatt blør da (som du så i det andre innlegget mitt, takk for svar;) )... Vi kommer nok til å fortsette prøvinga for fullt ja, så snart blødningene stopper.

Har du barn fra før? Vi har en sønn som blir 2 i oktober, så vi føler det passer fint aldersmessig med et barn til nå :)

Er litt redd for at det skal ta lang tid med oss også, mtp. at jeg ikke har sluttet å blø ennå. Hadde en MA før vi fikk eldstemann, da holdt jeg på LENGE inn og ut av sykehus med flere utskrapninger osv., så jeg må si jeg er litt bekymret for at det skal bli på samme viset igjen... Men på den andre siden, så tok det ikke veldig lang til etter at "alt var ordnet opp i" til jeg ble gravid igjen, på tredje forsøk gikk det bra...

Skrevet

Godt dere fortsetter=)

Har en sønn på 2 1/2 år, ny samboer som også har en sønn på 2 1/2 så annenhver uke er det fullt kjør hos oss=) (begge har delt foreldre ansvar med xene, 50/50 deling)

Så vi kan tenke oss en liten sammen... Ikke hatt noen SA/MA før, så litt kjedelig, men også kommet veldig fint igjennom så satser på ny spire snart. Godt det er fler her i samma situasjon, føler meg litt "alene" i værden til tider, om disse temaene her...

rundt 2 år på de vi har er jo en flott alder å prøve på en ny en ja, da er de jo i 3 års alderen når neste kommer, bleie tørre og litt selvstendige=)

Skrevet

Vi gir nok ikke opp så lett nei hehe :)

Oi, da kan jeg tenke meg dere har fullt kjør annenhver uke ja, med to barn på samme alder. De har nok mye glede av hverandre kan jeg tro :)

Kjenner til det der å føle seg alene i en slik situasjon. Ingen av venninnene mine, og ikke mamma heller, har opplevd SA/MA før, da er det godt med dette forumet slik at man kan skrive med andre som har forståelse for hva en går gjennom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...