Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det lenge siden jeg fikk nr to.. Hun er 1 år 8 mnd.

Gutten min som jeg fikk i 2005, da veide jeg 76 kilo 3 mnd etter fødsel. Gikk da ned til 58 kilo.

Med Jenta mi la jeg på meg til 74 kilo som høygravid, så trodde jeg bare skulle gå ned til 58 kilo raskt, men den gang ei.. Manglet litt på motivasjon m.m. Men nå er jeg klar!! Savner alle de klærne jeg kjøpte sist! Sliter veldig med magen! Har vært veldig stor begge gangene! Blir opperasjon etter at jeg har fått nr 3 mulgens nr 4

Du er heldig som har en liten baby!! De lukter så godt! Hvor gamle er dine barn?

Jeg har to år mellom mine og tenker på 4 år mellom til neste, må bygge på huset..

Jeg er 11 cm lavere en deg. Er 167 cm så en perfekt vekt for meg er 58-59 kilo

Hvordan klarer du å gå så mye som 15000 skritt?

Har vært i farta i dag men har kun 4565 på telleren, så det blir en kveldstur..

Annonse

Velkommen!! Hyggelig med flere!!

Lurer bare på høyden din, da jeg synes at 50-55 kilo var meget lite..

Jeg har gått ned ganske mye tidligere, og da gikk jeg ned 1 kilo i uka ca, så det går egetlig ganske fort når man først er i gang = )

Lykke til!

Ps. Hva slags hund har du?

Titt tei!!

Mine barn er 10 år, 7 år og 3 mnd.

Kjempekos med baby igjen, ja... Skulle bare ønske hun kunne være baby hele tiden! :fniis: Eeeelsker å susse og klemme og kose og susse litt mere.. får ikke nok!!

Jeg har en fast runde, og den er på ca 10 000 skritt. + at jeg går endel hjemme, opp og ned trapper osv... Så blir det gjerne noen turer i nabolaget, og kanskje en butikktur eller to!! Skrittene kommer de!

Kjenner jeg er megagira på å klare det denne gangen! Hele kroppen, og ikke minst hodet, er med meg nå!

Jeg er kanskje heldig, men magen min er borte vekk! Problemområdene mine er disse forbaska "håndtakene", + lårene... Men i dag fikk jeg på meg ei dongeribukse jeg brukte før jeg ble gravid!! :jippi: Det er når en faktisk ser resultater at en virkelig blir gira på å klare det!

Jeg er 152 høy, så er nokså lav :P Har liggi på rundt 52 kg før, men med større hofter og pupper enn før regner jeg med at jeg kanskje blir fornøyd med en vekt på 55-60, men det får jeg se på. Til da er det endelige målet mitt 50, eller noe i den duren :P

Jeg har rottweiler som veier 42-45 kg. Stor og tungt :) Men snill som dagen er lang og forguder vesla på 6 mnd :) Passer på hu hele tiden :)

Hei

Kommer litt sent, gått litt unna i det siste. Var i Bryllup på lørdagen, og hatt besøk av familie et par dager.. Men nå er jeg her igjen = )

Kjolen passet ( fikk den av min mor for 10 år siden..)

Vi skiller jo 10 cm begge veier, ser ut til at vi vil veie det samme i forhold til høyden..

Skulle ønske jeg hadde hund!

Og en baby... De lukter så godt!! Jenta mi er 1 år og 9 mnd, tiden flyr. Men blir nok en til om noen år..

Har ikke fått fulgt planen min helt de siste dagene, men er tilbake for fult nå!! Har gått opp siden sist, men går alltid opp litt når jeg har mensen, men dette går bare av igjen ( håper jeg)

16.7 start vekt 68 Mål: 58

22.7 66.4

29.7 64.5

5.8 65.2....

Snakkes!!

Koselig med hund ja, han gir oss veldig mye glede :) Og vesla elsker han. Hu har begynt å komme seg hit og dit så om han ligger på gulvet så kommer hu bort til han og stryker på pelsen hans og koser :P

Så moro at kjolen passet :D Gleder meg til jeg kommer til det punktet at ting passer ;)

Jeg legger alltid på meg 2-3 kg når jeg har mensen. Men de forsvinner som regel. Takk gud for det :)

Jeg er ganske så tynn når jeg veier rundt 50 kg. Men vet ikke hvordan jeg blir seende ut nå, som jeg har ganske breie hofter :/ Så må si jeg er spent på å se det. Om jeg klarer å se det da..

29.07 : 78

05.08 : 77

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...