Gå til innhold

Hei der, setter meg ned i sofaen her inne jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøje så fort dette svangerskapet har gått da.... 12 uker sneglet seg av gårde...Så var det som å sette seg på en rutsjebane,- Wheeeeeeeee----3.tri! Håper det sakker litt ned nå... Vi drømmer om å kjøpe hus før han ankommer...Men hah,- innser jo at 12 uker ikke akkurat er den lengste tiden å gjøre det på :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns også det går fort denne gangen. Velkommen hit!

Er i uke 32 selv så har vært her en liten stund allerede, syns jeg kom hit i går:)

Vi flyttet inn i rekkehus 3 uker før minstemor kom i fjor, så du har jo maaasse tid enda..hehe. Håper dere finner drømmehuset da:)

Lykke til videre her på 3. tri.:)

Skrevet

Hei der og takk for svar :)

Vi har en leilighet som vi kan flytte inn i etter 14nde august, så flytting blir det nok uansett, men hadde vært kos å kjøpt noe istedenfor å leie lenger. Ut herfra må vi komme oss før vinteren tar til. Kjellerleilighet med dårlig inneklima og rotter i veggen ( som i vinter kom inn i leiligheten...Rotteunger og de gikk i fellene raskt, men kan ikke bo slik....)

Vil ikke la lillemor på snart 3 og en nyfødt prins bo her et øyeblikk lenger enn nødvendig.

Men ser for meg at når vi har pakket ned alt her,- så er det ytterst lite jeg pakker opp i den neste leiligheten. Den er bare et mellomstopp,forhåpentligvis et kort et. Og da er det ikke vits i å pakke ut alt av stæsj, lettere å ha det klart til videre flytting :)

Skrevet

værsågod å sitt;-))

tiden går vanvittig fort, ja..jeg utsetter alt jeg skal ha gjort, og ender vel opp med å ikke gjøre noe før fødselen;-)

håper du får et 3.tri uten for mye plager, og at det ordner seg med bolig!

Skrevet

Næmen hei du! :-) Har lurt på når du kom over her, så kjekt å se deg.

Mye kan skje på kort tid, så hvem vet? Her lurte vi på å kjøpe tomt i Å så vi kunne flytte tilbake igjen, 1 uke etter snublet jeg over en annonse helt tilfeldig, ringte banken og mekler og - ja, vips hadde vi tomt, hehe... Masse lykke til med huskjøp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...