Gå til innhold

Skal du hente den gratis bleiebøtten man får hos Reflex/Barnas Hus? Hvorfor/hvorfor ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint med slik bleiebøtte. I ene bhg som jeg jobbet hadde vi det mens i den andre hadde vi ikke det.. I den vi hadde var det aldri noen lukt fra bleiene på stellerommet,mens den andre bhg stinket det på stellerommet!!!

Kommer ikke til å hente den selv, for gjorde ikke det med nr.1, dette er pga at her jeg bor skal vi kaste bleier i matavfall!!!!! Forstå det den som kan. Og da blir det bare ekstra jobb med bleiebøtte egentlig!

Fortsetter under...

Skrevet

Hei.

Er superfornøyd med den jeg hadde til førstemann.

Så skal hente en til så vi har en oppe og en nede siden vi skifter bleier oppe og nede.

Syntes det var lettere og kaste bleiene i bleiebøtta, da det ikke lukter og det er tett, enn å kaste de i enkle poser hver gang i søpla.

Jeg er hvertfall fornøyd.

Skrevet

Vi har forresten varmekabler og har ALDRI hatt noe problem med lukt pgr bleiebøtta står på gulvet.

Skrevet

Har allerede hentet ut bleiebøtta. Den skal ikke stå rett på gulvet på varmekablene... Har kjøpt en 3 pkn poser...Skal iallefall gi den en sjanse... :)

Skrevet

Jeg skal hente den uansett så ser jeg....

brukte sangeric sin ved mitt første barn... veldig greit når de bæsjer så mye i begynnelsen... gidder ikke bruke energi på å kaste hver enkelt bleie ut... bor jo på stellebordet den første tiden... tømmer den jo ganske ofte da, så lukten komme ikke noe særlig...men noe lukt var det, men det tror jeg var pga varmekablene, denne gang skal jeg sette den lenger opp fra gulvet.

når jenta mi begynte i barnehagen og vi bare kastet et par bleier hver dag og vi tømte den sjeldnere ble det bare styr... da kom lukten...

bruker nå bare en vanlig bossbøtte som jeg har stående litt høyt oppe, pga varmekablene og den tømmes hver andre/tredje dag... og det funker fint... dyrt i lengden med de der posene oppi bleiebøtta...

jeg er ikke i tvil og å bruke den ca første året.... men etterhvert blir det bare tull... men jeg kan være enig i det at det kan være mange andre gode billigere løsninger, som bruke hundepose eller vanlig brødpose isteden...

Skrevet

jeg har hatt den i 1 1/2 år nå. synes ikke det lukter pga varmekabler, men når jeg skal dytte bleien nedi bøtten åpner den seg på en måte og da kommer den grusomme lukten. så jeg lurer litt på om jeg skal pakke dem inn i brødposer og bare kaste dem i søpla jeg også. bare lurer på om det blir mange turer dit med to bleiebarn..synes ellers at den er grei.

Annonse

Skrevet

Da jeg i Desember fikk to streker på graviditetstesten for føste gang gjorde jeg noe rart. Dagen etter gikk jeg rett på butikken og kjøpte en bleiebøtte til 400 kr. Haha. Det var sikkert mest symbolsk. Kjøpe ett eller annet for å feire.

Lite visste jeg da om at du kunne få denne bleiebøtten gratis. Og etter å ha lest alle motråd; dette med at man bare utsetter problemet til det lukter enda verre. Posene er dyre, og at det stinker visst man har varmekabler. Jeg tror ikke den blir brukt noe særlig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...