Gå til innhold

gruer meg til i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal å måle blodtrykk og levere urinprøve på legekontoret i morgen. Skal til en annen lege enn fastlegen, og da selvfølgelig til den legen jeg ikke kan fordra :(. Synes han er ganske ufyselig og arrogant, i tillegg har jeg litt legeskrekk og jeg vet allerede nå at blodtrykket kommer til å være for høyt. Prøver å slappe av og tenke på noe annet, men det nytter ikke. Var hos han for tre uker siden også, han sendte meg da på sykehuset. Bloftrykket på sykehuset var fint og har holdt seg stabilt etter det. Håper alt er i orden imorgen også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du ikke vente til fastlegen er tilbake da :)? er lov å være "syk" og avbestille timen. Eller rett og slett bare si at du vil ha en annen lege... Lettere sagt enn gjort kanskje. Men jeg er også sånn at når de skal måle BT og d er noen jeg ikke føler meg "trygg" på, så blir BT deretter. Og verre blir d om man allerede dagen før tenker på d.

Men masse lykke til :)

Skrevet

Tusen takk!

Er ferietid på legekontoret så det er bare han som er der. Føler at jeg må, er så redd for at det plutselig skulle være proteiner i urinen eller reelt høyt blodtrykk hvis jeg ikke drar. Ender vel i såfall en tur på sykehuset i morgen også. Kjenner at det er slitsomt å bli så stressa bare for å måle et blodtrykk.

Skrevet

si i fra at du blir stressa av å måle BT ditt. da vet han jo det. men kan du ikke gå til jordmor i stede da? måler jo akkurat d samme der også :) mer behagelige jordmødrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...