julibaby09 Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Noen som har byttet fra NAN 1 til NAN HA1 og har merket forskjell på babyen? Gutten vår er to uker nå og har bare blitt mer og mer urolig etter flaskemåltidene spesielt på sein kveld og natt, virker som han har vondt i magen og er urolig og skriker i ca ett par timer etter måltidet. Har kjøpt NAN HA1 i dag, og lurer på hvor raskt jeg evnt kan merke endring? Jeg gir den mm jeg har før han får flaskemåltidet, kan det ha noe å si? Og, når går man evnt tilbake til vanlig NAN igjen? Er jo fryktelig dyr den apotek-NANen, men alt for at gutten skal ha det bra
eplepeple Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har brukt Ha1 på min datter da hun hadde bittelitt magebesvær i begynnelsen (10 uker nå). Hun fikk mm først og deretter Ha1. Den er rådyr, men koster 99 i Sverige (svenske) om du har mulighet for svenskehandel. Jeg gikk over til vanlig nan nå. Merket ikke noen endring på barnet med ha1 eller vanlig. Tror du kan merke forskjell ganske fort om det har god virkning på barnet. Eller er det bare å prøve seg frem. Grunnen til magebesværet her var at hun ikke fikk ut lufta. Vi brukte litt Minifom og det hjalp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå