Silje_vanilje Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Sitter og ser på bilder av andres fine,store gravide mager å syns min mage er skikkelig liten iforhold til andre i uke 29 som jeg er i nå. Andre som har liten mage? Føler det kun er meg, og vil så gjerne ha stooor fin mage!!!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Alle sa at de syns jeg hadde liten mage, men ut kom jammen en "liten" tass på 4,6 kg og 56 cm. Så det er ikke alle som har like stor mage nei regner med magen din er perfekt jeg
Silje_vanilje Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2009 ååå så søt Kjenner masse liv å alt er helt topp, bare sjalu på disse magene
frøken m/bebis Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Jeg synes også magen min er skikkelig liten i forhold til andres. Kjenner ei med termin i oktober og hennes mage er større enn min (jeg har termin 3. sept). Kjæresten min synes også magen er liten. Har lyst til at den skal synes. Jeg trøster meg med at i forhold til målene som lege har tatt er den perfekt Og ikke minst, det bor en super aktiv jente inni der!
Silje_vanilje Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2009 Alle mager kan vel ikke være like store Super aktiv jente her og akkurat det er ganske hærlig da
Gjest eelis+guttespire Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Jeg syns det er trist at alle henger seg sånn opp i magestørrelse. Så lenge knøttisen inni magen har det fint skal det vel ikke spille så stor rolle, vel? Selv fikk jeg i dag spørsmål om jeg er sikker på at det bare er én inni der (gjett om jeg holdte på å kjøre bilen til den dumme kjørelæreren min i grøfta da!!), mens andre kommenterer at jeg "har jo bare en liten fotball jo". Jeg syns ikke det er særlig hyggelig å høre verken det ene eller det andre - er magen "for liten" blir man bekymret, og er den "for stor" føler man seg tjukk og ekkel... Jeg fikk tidenes hyggeligste kommentar i dag da, på tur hjem fra butikken. En helt fremmed dame som gikk på andre siden av veien så på meg, smilte og sa "Ååå, så fin mage du har!" :-)) Jeg fikk lyst til å gi henne en kjempestor klem! Kan ikke alle si at magen er fin, heller enn for stor/liten?
frøken m/bebis Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Det skal også sies at det er ikke spesielt gøy å være 8 mnd gravid og folk lurer på om du er gravid eller om du bare har blitt litt rundere i kantene. Jeg er glad for at alt er bra med den lille i magen og det er selvfølgelig det viktigste, men noen ganger ønsker jeg meg en flott mage der det ikke er noen tvil om at jeg er gravid!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 Selvsagt er det viktigere at babyen har det bra, enn hvordan magen ser ut, men tror ikke det er noen her som tenker noe annet. Jeg synes det er litt godt at jeg har fått mage som ser ut som en gravidmage, selv om den er liten. Før den ble rund og stram, såg det bare ut som jeg hadde fått en "feitmage". Følte meg ikke vakker akkurat. Nå er magen akkurat passe, (er "bare" 7 mnd på vei) og vil helst ikke at den skal bli større. Men det er vel ikke til å unngå
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 28. juli 2009 #9 Skrevet 28. juli 2009 Min mage er visst også ganske liten, seier dei (utrulig korleis "alle" synes dei kan kommentere magen og resten av kroppen min no når eg er gravid), men ifølge jordmor sine mål står alt bra til, og størrelsen er akkurat slik den skal vere. Vi med litt små magar, kan heller gle oss over at den muligens er mindre i vegen, eller ikkje så tung å bere på, som dei med større magar. Har ingenting å samanlikne med, men prøver å tenke det, i staden for å ønske meg større struttemage. Magen din er heilt sikker kjempefin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå