Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg hatt min første tur til Stork. Var der på lørdag. En fin opplevelse vil jeg si. Nå vet jeg igrunn ikke hva jeg føler. Siden statistkken taler imot meg, så føler jeg bare at denne testen blir negativ og så er det å fortsette i 3-4 forsøk til. Er ikke negativ av natur, for all del, men er liksom ikke noe særlig oppspilt heller. Helt ærlig tenker jeg igrunn ikke noe på det. Rett og slett fordi jeg aldri har vært gravid før og har liten tro på at det skal gå så raskt. Men, da er det i hvertfall ikke stress som ødelegger for meg:-) Noen andre som har følt det slik også? Føler meg litt unormal som er så rolig på det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hva er egentlig normalt :)

Jeg har ei storkejente på snart 2 år fra før (2. forsøk)og er nå i gang med forsøk på nr. 2 - hatt to negative forsøk.

For min del har jeg vært "roligheten" selv den første uka. Er "så lenge til jeg kan teste" at det liksom ikke er i tankene. Så kommer uke to, som for min del også har startet rolig, tenker fortsatt at jeg skal vente et par dager over "i hvertfall", før jeg tester. Kanskje så mensen kan komme før skuffelsen av negativ test..

så nærmer det seg, to dager igjen, og jeg er SÅ KLAR for å teste, føler meg gravid og ikke gravid annen hvert sekund.

Tror ikke det er noen fasit her. Kroppen forbereder seg på skuffelse og håper på glede. Så blir reaksjonen som den blir, så du er nok helt normal (om du ønsket svar på det) :)

Lykke til!!

Skrevet

Vi var på Stork 19.juli for første gang. Kona mi ble inseminert. Vi har begge hatt en god følelse hele veien på at dette går bra. Kona har nå begynt å få ømme bryster, og er kvalm på kvelden, så vi bare krysser fingre på at det er tegn på at dette går veien. Skal teste på søndag.

Tenker bare at det er like stor sjanse for å bli gravid hver gang, å da kan jo den gangen likeså være på første forsøk som på femte liksom. Jeg tror man må tenke positivt. :)

For oss har dagene vær lange. De to dagene etter vi var på Stork føltes som to uker! Bra det ikke er mange dagene igjen til testing iallefall. :)

Skrevet

Sånn hadde jeg det vet mitt første forsøk også. Var veldig innstilt på at det kunne bli 6-7 forsøk.

Men utover i uke 2 etter inseminasjon begynte jeg å mistenke at noe hadde skjedd.. Og sannelig var jeg ikke gravid. Mista igjen etter kort tid, men fordi jeg var så sjokkert over at det satt på første forsøk hadde jeg ikke rukket å ta det inn over meg en gang. Var bare glad for at jeg faktisk kunne bli gravid.

Men forsøkene etter dette ble mentalt sett noe tyngre fordi jeg nå haddet skrudd opp forventningene. Heldigvis satt han på 3. forsøk og nå er det under 3 uker til termin..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...