Gå til innhold

Alle Manduca-damer se hit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere selen med den forlengelses-glidelåsen åpen eller lukket? Trodde den skulle åpnes når barnet ble større, men opplever at selen er for kort i ryggen med glidelåsen lukket. Synes den blir for lang med glidelåsen åpen...Kunne ønske å få kanten til å stoppe akkurat ved nakken, for å unngå at fjeset blir helt gjemt nedi selen...Gjør jeg noe feil??? Finner ikke den instruksjonsboka som fulgte med selen... Han er forresten 8 mnd, og ca 9,5 kg.

Sånn utenom det er jeg kjempe fornøyd med manducaen (spesielt etter at jeg prøvde å krysse selene bak på ryggen...da var det bare å bære i vei...Har til og med bært gutten min på 3 1/2 og 19 kg i den uten problemer...Helt genial må jeg bare si...(bare jeg hadde funnet ut av denne rygginnstillingen da...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok enten eller gitt- ikke mulig med en mellomting såvidt meg bekjent ihvertfall...Jeg har båret med glidelåsen åpen hele tiden- dvs fra hun var ca 6 mnd. Synes det er best slik, for da får hun litt støtte i nakken.

Skrevet

Ble litt usikker, men tror jeg lukker den for at hun skal få litt mer bevegelsesfrihet og utsikt. Jeg syns forøvrig manducaen er kraftig hypet opp her inne, og det har jeg i alller høyeste grad bidratt til selv.

Skrevet

Småtten min er 6,5 mnd og ca ni kilo. Jeg har glidlåsen lukket, for at han skal få best mulig utsikt. Hvis han skal sove fester jeg opp den "hetta", enten på den ene eller på begge sidene, avhengig at vind, sol, støy, butikkbelysning osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...