Gå til innhold

Antrekk i barnedåp???

<3 Har verdens vakreste gutt<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde på dere i dåpen til barnet deres??

blir tights og tunika for lite pynta synes dere??

Skrevet

jeg kunne aldri gått i tights i barnedåp. Pen bukse er noe annet igjen.. jeg hadde svart skjørt og bluse da vi døpte våre barn, og kjole på navnefesten til min niese.

Skrevet

Kanskje du skulle ha på deg noe litt mer pynta? Men det kommer jo helt ann på hvordan du er og hva som er din stil til vanlig! Jeg kunne aldri gått i dåp i tunika, men pene bukser (dvs med press :-)) er ok.

Skrevet

går vel helt vanlig kledd,men klesskapet mangler pen klær:( så må ut og shoppe litt,men tenkte og høre om noen tips først:)

Skrevet

Du trenger ikke penklær, helt vanlige klassiske "jobbklær" passer i dåp. Det er jo på dagtid, du trenger ikke formelle penklær.

Skrevet

Nei, det ble visst feil. Du må trykke deg videre til side 2, og så er det nummer 4 fra venstre!

Skrevet

Tror jeg er glad for du ikke var invitert i våre barns barnedåp i så fall....

Dåp er en høytidshandling på linje med konfirmasjon. Man PYNTER seg til en sånn anledning.

Skrevet

Kommentaren var forresten til det om at man kan bruke jobbklær....

Skrevet

En barnedåp foregår på dagtid, ikke om kvelden. Jeg bruker ikke lang kjole / galla med mindre festen er om kvelden. Jeg kan fint gå i en barnedåp med de kjolene / draktene jeg bruker på jobb.

Skrevet

heheSynes jeg ser meg gå i dåp med jobbklær! *ler høyt* Jeg jobber i butikk... ;-P Man tar på seg det man føler seg vel i! Har du en fin tunika, så hvorfor ikke?

Skrevet

Som i buksen og toppen du henviser til? Ikke i vår familie hvertfall... Det der er samme stil som jeg bruker på jobb (jobber innen bank/finans i københavn), og aldri i verden!

Skrevet

Så hva ville du hatt på deg? Nå er jeg virkelig nysgjerrig!

Skrevet

bunad, pen kjole, skjørt og bluse/topp... snakker ikke gallekjole her.

forøvrig så synes jeg ikke tights er pent til hverdags engang. grøss.

Skrevet

Jeg får ikke opp den andre linken, men den første kjolen er kjempefin!

Skrevet

www.trendsales.dk/main.asp?site=view_Item&id=14228417&forum=105&Search=kjole&Sort=ID%20DESC&status=3

se om den virker nå

Skrevet

Åh, den var kjempefin! Men den kunne jeg godt brukt på jobb altså, og i barnedåp også!

Skrevet

det kunne jeg absolutt ikke! det ville være for overpyntet på jobb. "sekretærdrakter", enkle kjoler og pene bukser - ja men ikke en sånn kjole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...