Gå til innhold

Basson vogn? erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med basson? Hva anbefaler du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare erfaring med ei brukt Basson vogn..

Selve vogna likte jeg godt, men bremsesystemet på den likte jeg ikke.. (Hos oss var nemlig dette knekt) Så når jeg trillet sa det tikk-tikk-tikk... Utrolig plagsomt!!! Ellers er det ikke noe lett å få tak i deler til Basson der jeg bor...

Skrevet

Samboeren min hadde Basson-vogn til sin første. De hadde også det problemet med denne tikke-lyden når de trilla, men fikk bytta ut en del (tror det var noe på bremsene, husker ikke helt) og da var det borte etterpå.

Han har ellers bare godord å si om vogna, men vi sliter også med å få tak i en sånn nå fordi det ikke er noen som selger dem her i området lenger. Har prøvd å sende mail til den adressa som står på sida deres for å få en forhandlerliste, men det er snart en måned siden og jeg har ikke hørt noe.

Skrevet

Kjempefornøyd! Hadde det til førstemann og har den til nr 2 nå. Har ikke opplevd noe tikking. Og denne vogna har rullet mange kilometer med ei aktiv mamma hesblesende bak!

Vogna er lett å håndtere, ikke tungkjørt i det hele tatt. Kjempepluss! Emmaljunga (f.eks) er stor, tung og klumpete til sammenligning.

Minuset er at den ikke kan klappes sammen helt uten å demonteres. Man må ta av vognbagen og så klappe sammen hjulene og sette vognbagen oppå etterpå - i f.eks bilen.

men alt i alt veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...