Gå til innhold

Brystene mine er ikke ømme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert fått dette spørmålet mange ganger.. men de er ikke ømme i det hele tatt. Jeg er heller ikke kvalm. Kjenner bare litt nedpress i magen. Når begynte de å bli ømme på dere? Er det ikke uvanlig at de ikke er ømme? Er 5+1 i dag.. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si det; men jeg har lyst på ømme bryster og jeg har lyst å bli kvalm!! Er jo redd for MA og SA...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ømme bryster under mitt førstesvangerskap, men ved mitt andre kjente jeg ingenting og hadde et helt normalt svangerskap. Er nå gravid for 3 gang og kjenner ingenting denne gangen heller... Så alt er vel normalt:) Bare vær glad du slipper kvalmen!

Skrevet

jeg hadde ømme og store bryster i begnnelsen, men så krympet de inn igjen (skuff) og nå er de ikke ømme i det hele tatt. tror det varierer veldig fra person til person.

Og kvalmen skal du bare være gla du slipper - selv om jeg forstår følelsen. Det føles liksom som et sikkert bevis!

Jeg ønsket meg det nesten også, og da sa soneterapauten min at det skulle jeg absolutt ikke gjøre, fordi kvalmen var tegn på at det var ubalanse i hormonene el kroppen. Så at man ikke var kvalm er det beste på alle måter.

Og da jeg senere ble småuggen og småkvalm, så var det altså ikke noe stas!

Skrevet

Jeg fikk ømme bryster i uke 4.. Er nå 10+3 og brystene er grusomt ømme og blitt større.. Er så ille at det gjør vondt å ta av bh på kvelden.. :S

Men nå skal det sies at jeg har silikon implantater, så det kan være mye av grunnen til veldig vonde bryster hos meg..

Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat samme "problemet"... Våknet i dag, og var plutselig hverken øm eller stiv i brystene. Ble bare kjempe bekymret så måtte rett inn på BIM og se om andre som hadde det likt! Da dette er det eneste symptomet jeg har på graviditet (utenom tretthet og uvelhet i perioder). Jeg er i dag 9 + 1 uker på vei....

Nå ønsker jeg meg egentlig privat UL, men mulig det er litt for hysterisk. Men har bare så lyst å høre hjerteslagene!!

Enda flere som har det likt?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...