Gå til innhold

bare jeg som tenker sånn eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter alt dette mediastyret om svineinfluensa har jeg ikke lyst til å bli gravid lenger....er jo større sjanse for at sykdommen skal bli alvorlig når en er gravid...vet ikke om jeg hadde taklet å gå gravid nå i høst/vinter og bekymre meg..

så begynner på pillen igjen og prøver igjen når jeg har vaksinert meg/hatt influensaen...litt synd da å være så engstelig for vi har utrolig lyst på nr 3....yngstemann er allerede over 3 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vell ,jeg har jo tenk tanken..det må jeg jo si!!!!

men ønsket om å bli gravid er større...lever litt etter den teorien at man ikke må male fanden på veggen her altså!!!

men klart man må jo være realistiske! tenker at vi prøver så tar vi det som kommer etterhvert :)

Skrevet

jeg leser ikke eller ser ikke på noe som handler om svineinfluensaen. jeg syns det går litt over stokk og stein og alle skremmer hverandre mer enn det kanskje er nødvendig.. det er min mening =)

så her fortsetter vi =)

Skrevet

skulle ønske jeg også turte...

får se litt hvordan det utvikler seg...tar nok vaksinen i november så kan vi vel prøve igjen i desember...

Skrevet

jeg er i grunn ikke så redd svine influensaen, tror ikke den er så mye værre en den vanlige vi har her i landet, den vanlige tar og livet av mange menesker hvert år, men det hører vi ikke noe om. så jeg tror det bare er hysteri pga denne typen er ny.

Skrevet

joda skjønner det...men har forstått det sånn at med denne nye er det unge som blir hardest rammet og deriblant gravide..får snakke litt med legen før vi evt fortsetter prøvingen utover høsten.

Skrevet

Jeg har endelig blitt gravid og jeg tenker ikke på svineinfluensaen. Tror heller ikke den er så farlig som mange skal ha det til, mange får bare symptomer og blir ikke veldig syke. Har ikke hørt noe om at det er farligere å få det som gravid, men skjønner selvfølgelig at det er verre da, som med andre influensavirus. Håper jo at jeg ikke får det, vil jo bare det beste for den lille inne i magen, men jeg angrer ikke på at jeg ble gravid nå for å si det sånn. Ang. vaksine ville jeg aldri tatt den uansett, men det er jo min sak.

Skrevet

Hvis du er frisk så skader den ikke deg. Den går over som vanlige inflauensa etter en ukerstid.

Skrevet

Nei. Tenker ikke på det. Kjedelig om man får det, men det er jo alltid kjedelig å få influensa. Det nye nå er jo at den heter "svineinfluensa" og er hardere enn mange andre. Synes media har blåst opp hele greia veldig. Kommer ikke til å vaksinere meg med mindre legen min av en eller annen grunn anbefaler meg det.

Skrevet

Må slenge meg på med MiO2004.

Alle studier som e gjort vise at svineinfluensa faktisk ikkje har like høye statistikker som vanlige influensaen eingang, når det kommer te å bli alvorlig sjuk o.s.v. Så....i bunn og grunn...den vanlige e "farligere" med tanke på at det e flere smittede som blir skikkelig sjuke av den, enn av denne svineinfluensaen...

Eg skjønne ikkje koffer det e blitt hysteri utav dette eingang... En begynne jo å lure på ka myndighetene holde på med når dei fyre opp sånne ting..

Ka med flotten?!?!? Den kan jo gjøre mye mere skade enn noe influensa. Den e det ingen blest om! (ja..eg har litt flott-angst...hehe)

Skrevet

Rettelse: flÅtt

Skrevet

mamman min var hos legen i dag og fikk beskjed om at svineinfluensaen ikke var farligere enn den vanlige influensaen for "vanlige" mennesker.

men mamma må passe seg litt fordi hun har en sykdom som gjør at immunforsvaret svekkes veldig..

media overdriver denne sykdommen syns jeg. garantert fordi det står "svine" foran influensaen denne gangen..

Skrevet

Jeg tenker overhodet ikke sånt. Har mye mer løst å prøve å bli gravid enn å bekymre meg for svineinfluensaen. Sier meg eni i de over meg at så lenge man er frisk ellers så trenger man ikke bekymre seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...