Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Ikke nok med at jeg sliter med å få eggløsning, men nå sliter mannen også men ereksojonen. Trodde nesten ikke det gikk ann i en så tidlig alder, 29år. Han er helt fra seg. Snakker ikke så mye om det, sier helst ingenting. Fra han kom hjem fra jobb idag har han nesten ikke sett på meg. Igår kveld når vi prøvte å lage barn, stoppet det helt opp.. den ble helt slapp. Han drikker en del øl til fotball osv, jeg gjemte alle pilsene idag.. tror kanskje det kan ha en innvirkning, hver kveld han har vært for slapp, altså ingen ereksjon har han drukket pils, bare en eller 2 men det kan ha en virkning?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Hei du! Dette var ikke hyggelig lesning Synes det er mer enn nok med en som sliter med å få barn i et forhold... Min mann liker også øl, han drikker det nesten hver kveld når han slapper av og ser tv (han er sjømann, og hjemme halve året). Men ereksjonen har det aldri vært noe feil med, heldigvis. Tvert i mot blir han bare kåtere når han drikker ei lita øl eller to Er han under stort press? På jobben? I forhold til at dere MÅ ha sex til bestemte tider, til bestemte klokkeslett, for dere MÅ lage barn og du MÅ bli gravid? Da kan det rett og slett være stress som fører til manglende ereksjon. Forsøk med sex når dere har lyst, IKKE fordi dere MÅ lage barn, bruk hjelpemidler, sug og runk han igjen dersom han blir slapp. En mann legger mye av manndommen sin i ereksjonen, og dersom det ikke fungerer er det lett å bli stresset, med resultatet at det blir enda vanskeligere å få ereksjon. Det blir som en ond sirkel... Vi har ingen barn, jeg har PCOS, og skulle gjerne ha tvunget mannen min til sex på de få EL dagene jeg har i løpet av et år... Men da tror jeg det samme ville skjedd med han... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå