Gå til innhold

Hærregud jeg spiser så mye sjokolade....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg klarer bare ikke å motstå.... Hver eneste dag!!! Er i 33 uke nå, og det er verre enn noen gang. Stakkar baby, ser for meg at han får sukkersjokk eller noe... Jeg spurte jordmor om dette sistgang, og jeg hadde ingen tegn på sukker i urin eller noe, så det er vel mest skadelig for meg selv da kanskje...men huff...svart samvittighet....flere som har slike laster? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker altfor mye brus,iste og juice... myye hver dag. Det er like ille som godteri ;) Klarer ikke la være, er så varmt og er så tørst. Prøver å drikke like mye vann, men blir ikke det samme ;) Tror ikke det er farlig, verken det ene eller det andre, men det går nok hardest utover oss.. Det skal jo av igjen ;)

'Ellers har jeg spist alt jeg har lyst på egentlig, uten at det har tatt helt av da. Syns vi fortjener det, med alle smerter og ubehag som følger med sv skapet ;) Syns du skal kose deg med sjokoladen jeg ;)

Skrevet

Jeg spiser minimum en japp om dagen +++++, littt brus også videre..

Klarer ikke å styre det, må bare ha det. pytt pytt..

Tenker ikke så mye over det. Er i uke 39..

Skrevet

Godt å høre at det er flere...jeg skjønner ikke hvor det har blitt av viljestyrken min...hehe... Nei får stramme meg selv om når babyen kommer og spise litt sunnere da. Det er vel da jeg kommer til å tenke på "hvorfor spiste jeg så mye..." hehe... Jaja, det får bli som det blir, får satse på mange og lange trilleturer til høsten....:o)

Skrevet

Det går nok hardest ut over din egen kropp. Bare pass på å få i deg nok vanlig næring i tillegg så den lille får det den trenger:)

Skrevet

Har hørt at dersom en spiser sjokolade daglig i svangerskapet så får en en blid baby..så du ska se du får en svært blid og fornøyd liten baby!! =)

Skrevet

Oioi, den har jeg ikke hørt før, men den regelen vil jeg jo gjerne tro på...hehe..:o) Klemmer til dere alle sjokoladespisende hormontroll..:o)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

hehehe...godt å lese det ikke bare er meg....

Skrevet

Og så går det litt i rykk og napp, føler jeg. Har hatt en lang periode der jeg har vært helt sjokoladeavhengig, og spist MASSE sjokolade. Nå er jeg blitt kvalm igjen, og har dilla på isbiter... Men jeg er enig i at det er litt lettere å finne igjen viljestyrken når ungen er født - samtidig som man blir veldig sulten av ammingen da. Men da kan vi jo gå masse tur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...