Lunita_ Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 min sier mamma,pappa,titt-tei,og bø Er så morro når de begynner å si ting!!!
gutt-08, jente-11*fødeklar* Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Heisann! Min lille knert sier mamma, pappa, buuuhh til alt som er motorisert, se der og oj!! Kjempemorsomt når de begynner å prate Også kan han vrinske som en hest, og det gjør han til alle dyr enten det er katt, hund eller hest! Hehehe...
bønni Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Hehehe så morsomt! , gleder meg til knotten min også begynner å si noen ord - lurer fælt på hva han har å si! Foreløpig ingenting som er annet enn babbel, men han er bare 9 mndr. Hermer etter hårfønerlyden hver gang jeg setter den på riktignok :-D
Lille-My,75 Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Jenta mi ble 10 mnd. i går. Hun har lært seg å si hei... og det gjør hun høyt og tydelig hele tiden og til alle hun treffer. Veldig søt, altså :-) Ellers sier hun "takk takk" når vi sier "vær så god" og gir henne ting, og så sier hun mamma, pappa, voff voff og titt tei. Verbal liten frøken :-)
sonnenschein Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Hold dere fast....Gutten min på 10,5 mnd sier PUPP! (+ mamma og Pappa da) Hahaha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå