Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Hei ! Er det noen single her inne som har vært gjennom Ed/Embryoadopsjon? Hvilken klinikk har dere i såfall valgt,og hvordan var prosessen frem til innsetting ?
viktorija 22 Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Hei I am singel girl,and have been trying to get pregnant throuth donor insemenasjon in Danmark and sadenly find one klinik in Latvija Avaklinik they make everything Iam meen they could find donor for rund 3 moth they really proff,its cost about the same like IVF in Danmark but its take aroud 3 month from day one til last day of proces.They have felials in Finland but there its wayting time atlast 6 to 12 moth. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Jeg hadde håpet at noen som er / har vært i prosessen kunne forklart meg hvordan de gikk frem underveis.Har lest litt rundt omkring,og kanskje latt meg skremme litt av problematikken med språk og forståelse samt det med tilgjengelighet på klinikkene når du trenger dem.Mye jeg lurer på,alt i fra den første kontakten med gyn hjemme,hva slags papirer man trenger og som kreves,evt forundersøkelse,priser på behandling,reiser ,opphold osv.. Takk til den/dem som har innspill.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Kanskje det skjer hvis du ikke er anomym.........
snuffe Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 ...sa hun anonymt. Sjarmerende. =) HI; jeg vet fint lite om dette, men om ikke noen av de som har holdt på med eggdonasjon her dukker opp, kan du antagelig finne noen på onskebarn.no/forum - sett en del som holder på med det der.
liesje Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Hvis du går på ønskebarn.no under assisterbefruktning, klinikker. Der er det en egen liste med utenlandske klinikker. Fra norge velger mange østeuropa eller Russland da de er billigere og har donorlikhet med normenn, lyse, blå øyne. Og så tror jeg det går etter om man kjenner noen som har vært et sted. Ventetid før man kommer igang har også betydning. Selv valgte jeg Spania IM i Barcelona og er veldig fornøyd med de. Men man nå være klar over at dette er forretning, de har en vare som du vil kjøpe, likevel følte jeg meg godt i varetatt. Når jeg vet hvem du er kan jeg sende deg en personlig melding med mere detaljer
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Takk for svar Shute Jeg får vente å se,det dukker kanskje opp noen når ferien er over. Det at jeg vil være anonym(foreløpig),kan jeg ikke skjønne at skal være til hinder for at noen skal kunne dele litt info. Trolig er det en grunn til at jeg ikke signerer med nick,skjønt jeg synes det er værre å være anonym når man i tillegg ønsker å være ufin Og det er ikke min intensjon å være hverken frekk eller freidig ! Setter pris på innspill !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå