med nr 3 i magen Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 var hos jordmor idag..å undertrykket skal helst ikke være over 90, men mitt var 101 idag. ble målt flere ganger med samme resultat . har 2 dager igjen til termin. skal på fødeavd imorra får å få sjekka mer blodtrykk å div...hva skjer vis det fremdeles er så høyt? er det altfor høyt?
2 Hærligheter! Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Ja om undertrykket var 101 er det høyt! Vil kansje tro di ev setter deg igang om blodtrykket er likt imorgen? Vet ikke..
med nr 3 i magen Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2009 oii..det har jeg ikke tenkt på..tenkte kanskje de ga meg medisin eller noe får å få det ned jeg. nei, blir spennende å høre imorra da. syns det er litt høyt dette undertrykket ja.. takk får svar goofy
2 Hærligheter! Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Vet iallefall andre som har hatt høyt blodtrykk rett ved terminen,at di har satt igang fødselen.. Blir spennende å se imorgen da!! Uansett,lykke til!
Bergene Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Da jeg var 7 dager over termin sist svangerskap var mitt blodtrykk også for høyt, undertrykket var på 100. På sykehuset sjekket de diverse og fant ut at jeg ikke hadde sv. forgiftning. Jeg sa fra første stund at jeg ønsket å bli satt i gang, dette mente de egentlig ikke var nødvendig, de mente det kunne vente noen dager til. Men jeg ble hørt så 8 dager over termin fikk jeg modningspille og noen timer senere var jenten vår ute =)
Bergene Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Glemte å si at jeg hadde nok ikke blitt satt i gang om jeg var ved termin, det var bare for at jeg alt var en uke over tiden. Hadde ikke ønsket det selv heller om jeg var kortere på vei for det beste er jo at fødselen skjer av seg selv! Syns bare at det også var ganske så skummelt å gå så lenge over tiden, det medfører jo en viss risiko det også, så derfor ønsket jeg å bli satt i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå