Gå til innhold

.....Og en ting til,puster babyen imagen???????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ul igår visste han meg brystkassen som hevet og senket seg..What?? Puster di i magen?? Haha,er andregangs men dette visste jeg visst ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De puster ikke,de øver! De svelger fostervann,tisser,hikker,øver på pustemekanisme+++ en puste gjør dem først da dem blir født, dem får vel surstoff gjennom navlestrengen som fraktes sammen med de rødeblodlegemene...

Skrevet

Haha,okei.Visste vell egentlig det :D Åsså måtte jeg bar spørre..;)Men var bare så rart å se brystkassen heve å senke seg...

Skrevet

Hahah, ja men vi må jo spørre da,kan jo ikke vite alt heller! Var på UL igår for å se leie. Hodet ned,men så ikke noe annet, hadde vært gøy å se litt mer,men nei da.....Var fort gjort da! Hvor langt på vei er du?

Skrevet

Er 34 uker imorra :) Mi ligger også med hodet ned.

Langt er du på vei?

Skrevet

Er 36+1 idag,så det nærmer seg!! Ble henvist til UL pga,legen in var litt usikker for en tid tilbake,da kjentes det ut som stumpen var ned!!

Men nå er han så langt ned at det skal ikke la seg gjøre å snu seg igjen!! Hvor i landet tilhører du da?

Skrevet

Godt han ligger rett veien :)! Ikke lenge igjen nei..Dette svangerskapet har virkelig vart en evighet!! Holder til i Nord Norge..Og du?

Skrevet

Jeg holder til på østlandet... Skal si den siste måneden har vært laaaang,har jo bare hatt dårlig vær her nede i fellesferien vi da,men dere har vel vært heldige der!! Begynner å glede meg til den lille skal komme og storebror på 2,5 lurer hver dag...

Har du flere fra før eller? Synes dette svangerskapet har gått myyye fortere enn forrige,men har ikke sånn tid til å vente heller denna gangen da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...