☆EkM Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Står under kjærringrådene at spiren fester seg lettere om damene får orgasme.. hva er grunnen til dette? *leser og lærer*
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Nr.1. En kraftig orgasme kan føre til at eggløsning komme litt før (e kun snakk om noen timer det kan gjøre forskjell) 2. Orgasmen lager sammentrekninger i livmor og eggledere, som da sørger for at sædcellene kommer lettere til egget, og egget blir ført raskere nedover egglederen og- nærmere sædcellene. (orgasme kan ikkje føre til at egget ikkje fester seg, altså. Bare god "type" sammentrekninger) 3. Ved orgasme så vil blodgjennomstrømningen øke i kropp og spesielt i underlivet og området rundt, som da vil antageligvis påvirke slimhinnene i livmor og... ...så ja...e vel sikkert muuulig at det kaaaan ha ein viss effekt da... Hehe.. E vel ikkje akkurat noe som forskes så voldsomt på så..
☆EkM Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2009 Aha, okei! Tusen takk for svar! føler meg som den idioten, men er man fersk så er man fersk
Musemor med tre søte små Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Hmmm.... Med andre ord. Siden egget fester seg 5-10 dager etter det er sluppet dersom det er befruktet, så er det en fordel å fortsette å ha masse sex også etter EL. Jeg liker den teorien ;-)
☆EkM Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2009 Haha, ja det har du kanskje rett i! så langt tenkte ikke jeg
ღ askepott ღ Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 ok, jeg bygger litt på teite-orgasme spørsmål... Har det noe å si hvilken orgasmetype det er? *rødme* vagnal eller klitoris? jeg har nemlig *dobbelrødme* ikke vaginal orgasme... er dette en ulempe liksom? aiaiai, så detaljerte vi er
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Ikkje eg heller!! Hehehe...men nå e meg og min ganske så....koselige av oss da så..høhø..
☆EkM Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2009 TAKK askepott, det var nettopp derfor jeg spurte, men jeg turte ikke være så detaljert som deg Men som jeg har forstått det så er det vel ikkeno krise. tror cluet er å treffe spikern på huet når det gjelder EL?
Musemor med tre søte små Skrevet 28. juli 2009 #9 Skrevet 28. juli 2009 Ta det med ro, etter hva jeg vet gir både vaginal- og klitorisorgasme sammentrekninger i livmoren og øker tilstrømningen av blod som gjør den myk og fin ;-)
☆EkM Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. juli 2009 Det er godt å ha et sted man kan henvende seg når man har slik spørsmål, syns jeg
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. juli 2009 #11 Skrevet 28. juli 2009 Kåtskap e kåtskap Hehe.. Syns bare det e fint me kan fortella mennene våre at me og må skrika litt for optimale forhold...*host*
☆EkM Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 28. juli 2009 Hehe, ja jeg føler jeg er litt bedre rusta med informasjon nå, enn hva jeg var før i dag...
adie Skrevet 28. juli 2009 #15 Skrevet 28. juli 2009 hehe..her var det mange gode råd ang orgasme og eggløsning visste ike dette...bare ett spørsmål til...hvordan funker dette med teorien om å ligge med beina høyt i 20 min? først orgasme...så beina opp??? hmmmm...
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 28. juli 2009 #16 Skrevet 28. juli 2009 askepott, når det gjelder orgasmetype spurte jeg gyn om dette i april. jeg får heller ikke vaginal orgasme, så derfor spurte jeg. og han anbefalte at hvis vi fikk det til så skulle jeg enten selv eller samboer gi meg en orgasme med finger eller vibrator (som han sa bruk det som passer dere best) rett etter hans orgasme, og da gjerne ha en pute under rompa i mens så det ikke renner så fort ut. dette prøved vi rundt el i mai, og da satt spira. men om det var derfor eller ikke vet jeg ikke. vi kommer i hvertfall til å bruke den metoden nå når vi må prøve igjen.
☆EkM Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #17 Skrevet 28. juli 2009 la mannen slippe soldatene, deretter legger du deg med bena oppetter veggen i 15-20 min når orgasmen kommer kan vel ikke spille SÅ stor rolle?
adie Skrevet 28. juli 2009 #19 Skrevet 28. juli 2009 aha!!!!!! da ble jeg klokere..... da er det det jeg skal prøve! hørtes fornuftig ut!!!!!!! takker og bukker.... denne siden er genial!!!!!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 28. juli 2009 #21 Skrevet 28. juli 2009 takker for info jenter,genial tråd!! da er det bare å finne fram puta og slite ho ut da hehe:-D
☆EkM Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #22 Skrevet 28. juli 2009 Så bra at tråden falt i smak Håper tipsene treffer spikeren på hodet, og at spirene sitter som perler på snor hos dere alle lykke til!
Molait Skrevet 28. juli 2009 #23 Skrevet 28. juli 2009 hmmm, jeg har nå hørt at det er besst dama kommer rett FØR mannen, for da er det masse øøh...slami djus som gjør turen lettere. Og i hodet mitt tenkte jeg dette var rett, for da sammentrekker man ikke spermen ut..hehe. Nå er ikke jeg av den typen som kommer så spruten står, men finnes jo noen av dem og. Spruter man da ut hele bølingen?! (klart ikke hele men you see) Mener det ikke har noe å si med vaginal- eller klitorisorgasme. Reaksjonen er den samme. Jeg får begge deler (lucky me..hehe, men skal sies at sjelden vaginal assa. Var en gang sammen med en som fikk til vaginal på få min. Helt utrolig impo! jeje spore av nå...) hvor var jeg..eh..ja..hehe altså begge deler, men kjennes i grunn ikke anderledes ut oppi der. Og vaginal er jo et gpunkt ikke så langt inn. Mener..man får jo ikke orgasme i lovmora heller liksom:) Håper jeg nå kvalifiserte meg til åpenekkelogdetaljert-klubben;) (ellers til info har mine spirer sittet både med og uten orgasmer)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 28. juli 2009 #25 Skrevet 28. juli 2009 hehe:-D slami djus.. ja denne tråden er både topp og moro..:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå