Gå til innhold

trenger motivasjon :)


ønsker sårt en spire

Anbefalte innlegg

idag har jeg ikke trent, eller gått noe særlig. Men spiste salat til frokost, og hjemmelagd burger til middag :):) av kyllingkjøttdeig, m grønnsaker inni, og salatblad rundt i stede for hamburgerbrød :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er til å tenke alternativt i matveien da:) Har heller ikke trent i dag. Har skjedd noe helt frem til nå helste så har ikke hatt tid. Fekk ikke trent i går hell. Venninna mi kunne ikke så mista hele motivasjonen når det var det jeg var innstilt på. Men i morgen er jeg i gang igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ja har det blitt noe veging? Har gått ned cånn ca. 700g. til nå. Ikke den helt store nedgangen, men det er i hvertfall den rette veien:)

Har vært flink å holde meg unna snop å brus, selv om det frister ganske mye innimellom. Nå må jeg prøve å begyne med litt oppstammingøvelser fremover, det er minst like viktig å stramme opp som å gå ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Her prøver jeg fortsatt å ligge på rundt 10 000 skritt også trener jeg pilates hver dag. Vari bryllup lørdag, også besøk av familien i noen dager. Klart å holde meg unna snop, men ikke fått trent som vanlig. Men nå er det inn i rutinen igjen = )

Har trent pilates og er allerede på 10667 skritt, er på nattevakt. Med mange timer igjen..

 

Dere er flinke!! Jeg er også med på onsdagsveier, bli med der dere også da vell = ) Kjekt med en fast veie deg..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over deg tina-b. Såg du er kjempeflink å komme deg nedover i vekt. Jeg prøver å holde meg unna snop for tiden. Er så glad i smågodt og sånn. I går var fam. i en snopebutikk for å kjøpe lørdagsgodt. Det luktet så godt og jeg fekk vann i munnen bare av tanken. Mannen gjorde det ikke bedre med å mase på meg at jeg kunne da unne meg snop en gang i uken, Gjenntok det flere ganger og det var så vidt jeg klarte å motstå det fristende snopet. Sant nok at en kan kose seg med snop ol. en gang i mellom, men har liksom bestemt meg for at jeg skal holde meg unna det til jeg har nådd målet.

Ellers skal jeg prøve å komme meg ut på en sykkeltur i løpet av degen. Kjenner det er skikkelig tiltak, men det er jo deiligt når det er gjort. Hvodan går det med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :) jeg har klart å holde meg vekke fra snop jeg og :):) *stolt* Og jeg har gått turer hver dag :)

Har ikke kjøpt vekt ennå, så vet ikke hva jeg veier. Har ikke veid meg på ca ett år :o Men buksene mine er blitt større i løpet av det året :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld.. ( natt)

Flinke dere er jenter!!

Har hørt det skal være lurt å ha en dag i uka hvor man unner seg ALT.. Da både brus og godteri, og alt annet mann har lyst på. Slik at kroppen forstår at den ikke er på vei inn i evig sult.. Men viktig å kutte ut HELT de seks andre dagene.. Finnes også en bok om dette: Helgefri slanking.

 

Fungerte for meg sist gang jeg gikk ned. Pluss veldig motiverende når man vet at man snart kan smake på litt godsaker.. Også blir lørdagen helt spesielt igjen.. Smiler. Husker i førsten spiste jeg meg helt kvalm når endelig lørdagen kom, siden kroppen ikke var vant med alt godteriet. Etter en stund, spiste jeg like mye godteri på lørdagen som jeg til vanlig spiste hver dag før jeg slanket meg.. Og fikk da et "normalt" forhold til godteri.. Og cola..

 

Lykke til jenter!!

 

Bli med på en felles tråd med flere? Tips til Navn på tråden??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant det tina-b.

Og egentlig har jeg tenkt å ha en sånn dag etter å ha nådd målet. Har liksom bestemt meg for denne snopefrie greia og da føles det nesten som jeg bryter en avtale hvis jeg spiser snop. Men unner meg litt cero brus til god mat av og til. Jeg er så fæl på det snopet at jeg er helt redd jeg flipper helt hvis jeg skal kunne spise noe snop. Har ikke helt begrensning når det er noe jeg virkelig liker. Men er jo viktig å kunne begrense seg hvis en skal holde seg stabil når en har nådd målet.

 

Et navn ja, hm. Er jo kanskje noe av det samme som denne tråden, men hva med Motivasjonsjentene. Det er i hvertfall det vi er for øyeblikket og noe av poenget er jo å motivere hverandre til å klare dette her. Kanskje litt kjdelig, men i hvertfall et forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er der selv... Men begynner å hjelpe nå! Hadde en godteri dag på ondagen, da var det over 3 uker siden sist. Siden jeg skulle passe i kjolen.. Smiler, klarte det!!

Og da spiste jeg ikke så mye, selv om jeg hadde bestemt meg for å spise så mye jeg ville, uten å angre etterpå..

Min neste godteri dag er til lørdagen, gleder meg!!

Spent på hva vekten blir til ondsagen! Håper den snart står på 63 kilo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er der selv... Men begynner å hjelpe nå! Hadde en godteri dag på ondagen, da var det over 3 uker siden sist. Siden jeg skulle passe i kjolen.. Smiler, klarte det!!

Og da spiste jeg ikke så mye, selv om jeg hadde bestemt meg for å spise så mye jeg ville, uten å angre etterpå..

Min neste godteri dag er til lørdagen, gleder meg!!

Spent på hva vekten blir til ondsagen! Håper den snart står på 63 kilo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er og spent på hva vekta blir i morgen. Veier meg litt i ukedagene og, men synes det varierer veldig. Det er liksom onsdagen som teller. Kanskje jeg bare ska veie meg onsdagen fremover. Jeg veier meg foresten om morgenen. Det er da vekta stemmer mest. Dere gjør vel det samme dere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er dere folkens?

Jeg har denne uken gått ned 400g. Ble litt skuffet samme dag og skeiet nok litt ut etterpå. Følte liksom jeg hadde vært så veldig flink med mye trening og sunn mat som jeg ikke på noen måte har overspist meg på. Så hadde liksom håpet på større vektnedgang. Men jeg har vel aldri vært den typen som raser ned i vekt. Har samlet nytt mot og fortsetter selv om jeg fekk en liten nedtur på onsdag. Håpe det går fint med dere andre: God helg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei :)

Jeg har hatt litt mye å gjøre i det siste. Så har ikke vært innpå her. .Men fikk veid meg for noen dager siden da. Og med klær på, pluss utejakken så veide eg 61 kg.. . Det vil si 3-4 kg mindre enn det jeg trodde jeg veide. Så det var ikke gale :D :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt¨å gå på vekta når den viser sånne resultater da:)

Jeg må ærlig innrømme at jeg har gitt littt opp. Har vært kjekpeflink med å tenke over hva jeg spiser og hvor mye jeg spiser. Trent jemlig og holdt meg unna snop og brus med sukker. gjekk saaakte nedover. I helgen var jeg på kino og blir overtalt til å unne meg snop. Kjøper bare litt, for ti kr. eller noe. Spiser normalt. Så plutselig er jeg oppe i det jeg var i utgangspunktet. Mistet hele motivasjonen jeg. Synes det er hardt å slanke seg når resultatene er små ( har alltid gått sent ned i vekt) Men når jeg føler alt strevet er til ingen nytte mister jeg mote:( Håper jeg kan komme på bedre tanker snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Føler med deg!! Bare ikke gi opp! Brått skal du se at vekten går nedover.. Det går jo litt i rykk og napp!! Har startet en ny tråd i går. Håper dere blir med der, slik at vi blir mange som kan gi hverandre råd m.m..

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...