Gå til innhold

trenger motivasjon :)


ønsker sårt en spire

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å gå ned mellom 5 og 7 kg. . kun for å stramme litt opp og bli kvitt det eg ikke liker. . _:) Men sliter med motivasjonen. og ja jeg har lyst å slutte med brus og alt det usunne jeg putter i meg :)

Noen som har lyst å bli motivert og hjelpe å motivere? via msn eller noe sånn? fortelle hverandre om hva vi spiser, om vi har beveget oss den dagen, og om det hjelper osv :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var jeg her:)

Dine argumenter er akkurat det samme som jeg har. Stapper i meg altfor mue graps. Skal vi gå inn for å kutte ut snop for en stun i hvertfall. For min del må det gjelde chips også Stapper i meg alt for mye av de greiene altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Bli med oss da vell, vi veier oss hver onsdag... Og holder kontakt når vi ønsker det. Kan gjerne holde daglig kontakt også jeg! Fortelle om dagen og slikt, hvor flinke vi er!

 

Om du skal ned 5-7 kilo er du jo i mål innen slutten av september!!

 

Jeg begynte på 68 kilo, er i dag på 64,5 kilo. Skal ned på 58 kilo. ( har gjort dette tidligere også i 2006 etter førstemann..

 

Jeg bruker skritt teller, prøver å ligge på 10 000 skritt hver dag, så derfor skal jeg ut å gå en tur med lille prinessen nå.

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm.. den e jeg med på :) snop, chips og brus for min del :D:D tenkte litt på den der lav karbo dietten.. ikke å begynne på den, men følge litt av den med å kutte ut det jeg skrev over her, og spise mer av grønnsaker og frukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja vet ikke om jeg klarer det så fort :P:P hehe. . Jeg har ingen vekt nå, men regner med den ligger på rundt 64 kg.

Går du bare? uten å gjøre noe annet?? kanskje jeg ska begynne å gå allerde imorgen :) var veldig flink å gå når småen var liten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på brusen og jeg. Så tar jeg meg en sykkeltur i løpet av kvelden. Nå som jeg har skrevet det her må jeg jo gjennomføre det og;) Da er vi igang:) Dette skal vi klare sammen:) :)!!!

Som jeg skrev i anonym så skal jeg ha av ca 4-5 kg. Ikke så mye men har for liten motivasjon til å klare det alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet du ka. . .Bare for at du ska det, så ska jeg hoppe i treningsklærene nå, og ta en økt med wii treneren min :):) kjøpte det for 2 mnd siden, og brukte det den ene dagen. haha. men nå er det slått på ;);) skriver igjen etter på :)

 

eg skjønner ka du mener, klarer det ikke selv eg heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg og bli med på denne tråden? :)

 

Vil gå ned 6 kilo jeg...og jeg spiser ofte sjokolade :S Og brus. hehe.

 

Har nettopp gått en tur på 3 km,og har rocka litt med rockeringen,typisk meg så er det trening for en hel mnd! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada bare bli med du :D:D kjekt med flere :D:D

No har jeg tatt en mini mini treningsøkt med wii en min . ble bare 15 min,men fy så kvalm jeg ble av å presse meg. haha. men fullførte :P blir en halv time imorgen. siden jeg har stilt den inn på mandag,onsdag og fredager :) så må jeg kjøpe vekt :D knis.

 

Hvilke rokkering har du? sånn som veier litt?? de er gode å rokke med, vil ha en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du det trenings wii? Jeg har wii,men bare bowling og tennis hehe.

 

Bestilte min rockering på flust.no :)

Fikk den i dag hehe,så jeg har ikke fått rocka så veldig mye,men synes ikke det var vondt iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte det på game store. tror de har det alle steder. heter wii fitness coatch eller noe sånn :) koster 2-300 kr. .. så har de wii fit som koster 999 kr. litt dyrt syntes eg. det har eg ikke kjøpt. så har de fått ett annet med en sånn ting du fester rundt låret. det vil eg ha 349 kr tror eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay,då må eg kjøpe det og hehehehe ;) Har aldri tid til å gå å trene!

 

Og så sliter jeg sånn med at hver gang jeg skal være sunn,så tar den sjokoladestemmen i hodet mitt over og ødelegger alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det som eg har e veldig greit.. .:) og hvis du har vekter, strikk , ball og en ting til eg ikke husker, så registrerer du det, så får du sikkert aktiviteter med de og. . eg har ingen av delene foreløpig. men det kommer det kommer ;););) hehe. . og du blir faktisk sliten, og får noen utfordringer i begynnelsen, så anbefaler de ka du har godt av å trene mer på, eller du velger program selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at emma og adrian og er med:) Nå har jeg sykla ca. 8 km. Er helt gele i bena og rumpeballene verker. He,he. turen ble i hvertfall gjennomført og jeg er fornøyd. Mannen har unnet seg brus, men jeg står over;) Håpe jeg klare å gjennomføre det videre og. Ska på besøk i morgen og er borte til søndag. Har de kjøpt inn masse snop og brus bør jeg kanskje smake litt for høflighets skyld? Men vil prøve å la være. Vi har jo egentilg en avtale her inne:) Kjekt jeg inspirerte deg Silje til en liten treningsrunde og. Du er flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er!!

 

Jeg trener Pilates hver morgen også prøver jeg å gå minst 10 000 skritt hver dag.

 

Om dere går inn på SKRITT-TELLERE på Slankeforumet så har jeg lagt inn mange gode tips = )

 

En ting til som jeg har lært om man skal gå ned i vekt er:

lurt å ligge helt unna brus og snop, da går man mye raskere ned i vekt!! Også har man heller en dag i uka hvor alt er lov, og da mener jeg alt!! Tror jeg begynte med to dager i førsten, den første gangen jeg gikk ned, men da var jeg skikkelig coca coliker...

 

Mens når man når målet, kan man ta litt hver dag, for da skal man jo legge om til å spise like mye som man faktisk forbrenner pr dag. Mens når man skal ned i vekt, er det viktig med minus kalorier...

 

Men noe som er kjempe positivt ved at man har spist endel godteri og brus er jo at da kan man jo bare kutte ut det, også går man ned i vekt.. Mens de som ikke spiser så mye godteri men heller spiser for mye mat, må jo kutte ned på mengden mat og det tipper jeg er mye verre, pluss at man da går og føler seg sulten..

 

Hvilke planer har dere for morgen dagen? Onsdag, veie dag er det jo også.. = )

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe bra :D:D

vi er flinke. . kjenner det i armene idag. haha. tror jeg har godt av å trene gitt. . :P

 

Jeg hadde planlagt og lovd min kjære å lage lapper igår, så måtte jo holde det, men drakk en smoothi før det, så eg spiste ikke en halv lapp en gang :D:D og i tillegg hadde jeg tatt mindre sukker i de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å se etter en skritt teller idag :) så jeg vet kor mye jeg går om dagene :):)

 

Ja greit at det bare er alt det der snopet og brusen jeg må slutte med egentlig :D

 

idag har jeg først planer om å gå en kvarters tur no snart , til bussen :P så seinere idag tenkte jeg å dra med meg min kjære ut på tur, på ett lite fjell . selve turen tar vel en og en halv, to timer :)

 

har ikke vekt, så kan ikke veie meg idag :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vi motivere hverandre såpass at vi virkelig går inn for det her. Og så bra at dere alle tenker på tening og. Minst like viktig som maten. Jeg vet rett og slett ikke om jeg får trent noe i dag. Skal reise vekk i halv tretiden og før det må jeg vaske over gulvene og pakke. Men det er jo litt trim det og da;) Vi er hjemme igjen på søndag så dere får ha lykke til frem til da:) Frem til da får jeg prøve å gå noen turer i hverfall. Så flink du var Silje som knapt spiste en halv lappe en gang. Skal viljestyrke for å få det til.

Nå er vi igang og vi gir oss ikke før målet er nådd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha god tur da, og kose deg :) Så ser vi deg vel her inne igjen på søndag eller mandag :D:D da må vi få høre om du har klart å være flink ;);) hihih. . . det er ett skikkelig dritt vær her idag, men tenkte no å prøve å få med min kjære ut på tur for det om, hvis ikke får eg no bare gå aleine :):) tur ska det bli uansett ;)

 

Nei vi gir oss ikke :D dette ska vi klare :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhu :):)

 

Jeg kom meg ut på tur igår :):) men uten min kjære . hehe. . Så gikk en tur på ca en og en halv time. . fornøyd med den ja:)

og jeg spiste bare en banan etter turen, mens min kjære spiste chips :D

Og idag til frokost ble det banan, og egg og bacon :)

Har lyst å ta en trenings økt med wii idag, men vet ikke om jeg rekker det. .. Må male, vaske og rydde en del. . blææ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var siste rest av ferien over. Har klart meg så noe lunne disse dagene jeg har vært borte. Har holdt meg unna snop, heller spist mye fruk Har drukket litt brus, men bare cerobrus og det er vel ikke så gale? Har ellers gått et par turer, men burde vært flinkere. Burde vel komt meg ut en tur nå. Får se om jeg orker.Surt vær og sliten etter turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh kor flink du har vært da :) E ikke blitt noe trening på meg i helgen, utenom en tur igår, men har ikke hatt tid,, har hatt bursdagsbesøk til småen i helgen, så det har vært litt stress :P

 

Men idag er jeg klar for litt wii igjen :D Tror eg :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig greit å ha venninner å gå tur med da:) jeg eg nettopp ferdig med en treningsrunde m wii:) idag trente jeg underkroppen :P sist overkroppen :) hihi. Veldig greit at jeg motiverte meg til å gjøre det,lysten var ikke der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...