alenemed1. ♥ Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Var hos jordmor i dag og sa da at hodet til lille gull har festet seg er det sånn da at magen burde ha falt ned? Har slitt sånn med pusten i det siste føler ikke at jeg får trukket inn nok luft liksom og alle har da sagt bare vent til hun detter ned da vil det bli bedre men kan ikke si at magen har detti ned ei heller føles pusten bedre. Så er festet seg og dette ned samme tingen?? eller kan hun ha festet seg men ikke detti ned?
25 år gammel mamma Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Om hun er festet er det ikke sikkert hun er langt ned i bekkenet, min nr.1 festet seg tidlig i 6,5mnd ca. Men det var ikke før den aller siste tiden det var bedre å puste!! Nå er jeg 36+1 med nr.2 og han festet seg nå men magen sank før han festet seg,og pust ble lettere før han hadde festet seg,men hvis det er noe du er veldig usikker på er det sikkert noen som kan svare deg bedre enn hva jeg forteller..... Alt er jo så individuelt, hvordan et svangerskap er for den enkelte osv. Kan ikke sammenligne detta svangerskapet med det forrige svangerskapet f.aks for min del!!! Håper det blir bedre for deg snart også,lykke til videre i svangerskapet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå